  • 11. Data: 2014-06-03 22:23:12
    Temat: Re: Cuda z pojemnością baterii - jakieś pomysły.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl>

    > Co ona daje ?
    > Jeszcze nigdy żadnej aplikacji na telefonie nie instalowałem (telefon jest
    > do dzwonienia i ewentualnie pstryknięcia zdjęcia, a nie do aplikacji :) ).

    Do dzwonienia jest dzwon a nie telefon

  • 12. Data: 2014-06-04 01:54:06
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Do dzwonienia jest dzwon a nie telefon

    O ja nieświadomy...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 13. Data: 2014-06-04 10:26:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Do dzwonienia jest dzwon a nie telefon

    A do pstrykania pstryk (zdrobniale pstryczek) ?
    P.G.

  • 14. Data: 2014-06-05 19:27:17
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2014 17:32:26 +0100, AlexY napisał(a):

    > Lub ich wyłączenia/upgrade'y , operatorzy mogą zwiększać przepustowość
    > bazówki wymieniając osprzęt na szybszy czyli pracujący w wyższej
    > technologii.

    Gorzej, gdy takie upgrade'y w ramach wprowadzania nowych technologii
    (LTE) powodują, że dotychczas prawidłowo działające urządzenia (z
    modemami OEM Siemensa) zaczynają głupieć a operator GSM zlewa
    użytkownika.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 15. Data: 2014-06-05 19:50:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl>

    > A do pstrykania pstryk (zdrobniale pstryczek) ?
    > P.G.

    Nie znam się za bardzo na tych pstrykach :-) ale telefon do rozmawiania jest
    :-) na odległość a smartfon do ... uruchamiania aplikacji :-)

  • 16. Data: 2014-06-06 09:24:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl>

    > Nie znam się za bardzo na tych pstrykach :-) ale telefon do rozmawiania
    > jest :-) na odległość a smartfon do ... uruchamiania aplikacji :-)
    Faktycznie nazwa telefon sugeruje przekazywanie fonii na odległość.
    Ale nazwa smartfon raczej by sugerowała inteligentnie foniujące (gadające)
    urządzenie :-) a nie uruchamiacza aplikacji :-).

    A z moją baterią jest teraz odwrotnie.
    Przedwczoraj wieczorem naładowałem go do pełna.
    Wczoraj cały dzień pokazuje 100% (w porównaniu z tym jak mu ubywało 50% na
    dobę to jest jakiś postęp).
    Teraz zajrzałem - 99% i czas od ostatniego ładowania 1dzień, 12h.
    1% na 1,5 dnia to 100% na 150dni. Ciekawe.
    A może to jest to smart - bawi się ze mną w zgadywankę ile wytrzyma na
    jednym ładowaniu.

    Za to drugi identyczny (żony) przyjął inną strategię zabawy z użytkownikiem
    w smart. Na kilka przychodzących dziennie rozmów jednej lub dwu w ogóle nie
    sygnalizuje. Ma potem info, że rozmowa nieodebrana - czyli, że do niego
    dotarło ale postanowił to zataić.

    Nie udało nam się na razie rozszyfrować algorytmu decydującego dam znać/nie
    dam znać. Inteligentna smartbestia :-).

    Cała elektronika zmierza w tym kierunku ?
    P.G.

  • 17. Data: 2014-06-06 09:57:49
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-06-06 09:24, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > Nie udało nam się na razie rozszyfrować algorytmu decydującego dam
    > znać/nie dam znać. Inteligentna smartbestia :-).

    Miałem identyczną sytuację. Okazało się, że coś poprztykałem przy
    odbieraniu rozmowy i niechcący wrzuciłem jeden numer do KF.

    P.P.

  • 18. Data: 2014-06-06 10:40:22
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > lub dwu w ogóle nie sygnalizuje. Ma potem info, że rozmowa nieodebrana -
    > czyli, że do niego dotarło ale postanowił to zataić.

    Jaki to model telefonu?
    K.

  • 19. Data: 2014-06-06 11:04:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:lmrs9s$ca8$1@news.task.gda.pl...

    > Miałem identyczną sytuację. Okazało się, że coś poprztykałem przy
    > odbieraniu rozmowy i niechcący wrzuciłem jeden numer do KF.

    Gdyby to dotyczyło jednego numeru (lub zestawu numerów) chyba udało by mi
    się rozszyfrować ten algorytm :)
    Musi być jakiś bardziej smart :).

    Ciekaw jestem kiedy dojdzie do sytuacji:
    Klient: - Chcę oddać ten odkurzacz do reklamacji. Przerywa w czasie pracy.
    Sprzedawca: - Nie mogę przyjąć. Komputer mi pokazuje, że używał Pan
    urządzenie bez programu antywirusowego i nie pobrał Pan aktualnej wersji
    systemu.
    Klient: - ?????
    Sprzedawca: - Uruchamiając pierwszy raz zaakceptował Pan przecież warunki
    licencji. Nie czytał ich Pan?!
    P.G.

  • 20. Data: 2014-06-06 11:20:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki to model telefonu?

    Nie obciążam sobie pamięci takimi szczegółami :).
    Obudowa taka duża. Starczyło by miejsca na podanie typu. Ale nie, musi być
    tajny.
    Na umowie stoi: Nokia Lumia 625 LTE.
    P.G.