  • 41. Data: 2014-06-09 00:40:56
    Temat: Re: Cuda z pojemnością baterii - jakieś pomysły.
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Użytkownik AlexY napisał:
    [..]

    > A po co? Za 40zł mam kompletny zamiennik, na dodatek całkiem dobrze
    > trzymający pojemność. Zresztą potrzebuję więcej niż jednego akumulatora,
    > czyli renowacja oryginału oznaczałaby posiadanie nadal jednej sztuki.
    > Raz kupiłem 3 zamienniki, to i teraz też 3 kupiłem. Aparat ma ponad 5
    > lat i nadal działa. Nic tu nie będę zmieniał.

    A to pogratulować, zwykle zamienniki mają nie więcej niż 50% pojemności
    ogniwa oryginalnego.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 42. Data: 2014-06-09 10:49:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ad. 2 Mam aparat Panasonic G1, który od jakiejś tam aktualizacji
    > oprogramowania nie współpracuje z zamiennikami obcych firm. Wszystko w
    > imię dobra klienta ;-) Oczywiście oryginał w tym czasie kosztował 300zł.
    > Zamienniki, jakie 5 lat temu kupiłem, kosztowały 70zł za sztukę. Obecnie
    > powoli zdychają, więc kupiłem kolejne zamienniki po 40zł.
    > Przyznaję uczciwie, że Panasonic lojalnie ostrzegał przed skutkami
    > aktualizacji, więc po prostu jej nie wgrałem.
    > Z ciekawości sprawdziłem aktualne notowania tego typu baterii na stronie
    > Panasonica - jest przecena ..... do 150zł :-)

    Jak wybierałem lustrzankę to wahałem się między Canonem a Nikonem, a w
    ostatniej chwili wybrałem Pentaxa.
    Między innymi dlatego, że jako jedyny z rozważanych był na 4 x AA.
    Potem miałem kłopoty, bo ile razy aparat potrzebny to (po paru miesiącach
    leżenia) akumulatorki puste.
    Jak się pojawiły Enelopy - problem się rozwiązał.
    P.G.

  • 43. Data: 2014-06-11 18:35:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl>

    > Na pewno nie.
    > Nie wiem dlaczego uparcie pisał 100% mimo kilku rozmów wczoraj.
    > Dziś rano było 100%, koło 10 99%, a teraz już 97% (w międzyczasie jedna
    > krótka rozmowa)
    > Na prawdę jakiś sofisticated algorytm musi za takimi wynikami stać.

    Nie wystarczy zmiana temperatury baterii ?