    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cuda z pojemnością baterii - jakieś pomysły.
    Date: Fri, 6 Jun 2014 09:24:39 +0200

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:lmqbls$7dq$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl>

    > Nie znam się za bardzo na tych pstrykach :-) ale telefon do rozmawiania
    > jest :-) na odległość a smartfon do ... uruchamiania aplikacji :-)
    Faktycznie nazwa telefon sugeruje przekazywanie fonii na odległość.
    Ale nazwa smartfon raczej by sugerowała inteligentnie foniujące (gadające)
    urządzenie :-) a nie uruchamiacza aplikacji :-).

    A z moją baterią jest teraz odwrotnie.
    Przedwczoraj wieczorem naładowałem go do pełna.
    Wczoraj cały dzień pokazuje 100% (w porównaniu z tym jak mu ubywało 50% na
    dobę to jest jakiś postęp).
    Teraz zajrzałem - 99% i czas od ostatniego ładowania 1dzień, 12h.
    1% na 1,5 dnia to 100% na 150dni. Ciekawe.
    A może to jest to smart - bawi się ze mną w zgadywankę ile wytrzyma na
    jednym ładowaniu.

    Za to drugi identyczny (żony) przyjął inną strategię zabawy z użytkownikiem
    w smart. Na kilka przychodzących dziennie rozmów jednej lub dwu w ogóle nie
    sygnalizuje. Ma potem info, że rozmowa nieodebrana - czyli, że do niego
    dotarło ale postanowił to zataić.

    Nie udało nam się na razie rozszyfrować algorytmu decydującego dam znać/nie
    dam znać. Inteligentna smartbestia :-).

    Cała elektronika zmierza w tym kierunku ?
    P.G.