-
51. Data: 2009-01-20 23:12:44
Temat: Re: Crowley!?
Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
Przemysław Gubernat pisze:
> O... wstało ;-) czyli tylko 18h awarii.
Komu wstało temu wstało. Ja ostatni pakiet z logo Crowleya widziałem
ponad 24h temu ;)
-
52. Data: 2009-01-21 00:56:09
Temat: Re: Crowley!?
Od: robert jakub <r...@r...org.pl>
On Tue, 20 Jan 2009 21:13:42 +0100, Tomasz Nowak wrote:
>> Miejmy nadzieję, że tych awarii w tym roku już nie bedzie - limit
>> "pecha" wyczerpali - kolej na kogoś innego :-)
> Chyba nie wiesz co pisesz kolego..
> Limit pecha do 2015 roku, to oni wyczerpali gdzieś w kwietniu 2008.
> Następny 2-3 godzinny fcukup CDP już w lutym, sam zobaczysz.
krakersa?
jezeli tak bardzo nie lubisz CDP, to dlaczego z nich korzystasz?
aaah, a moze zraziles do siebie wszystkie firmy i tylko CDP jeszcze
jakosc z Toba chce wspolpracowac ((-; (pytania retoryczne :P)
-j.
-
53. Data: 2009-01-21 06:17:09
Temat: Re: Crowley!?
Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>
robert jakub wrote:
> On Tue, 20 Jan 2009 21:13:42 +0100, Tomasz Nowak wrote:
>
>>> Miejmy nadzieję, że tych awarii w tym roku już nie bedzie - limit
>>> "pecha" wyczerpali - kolej na kogoś innego :-)
>> Chyba nie wiesz co pisesz kolego..
>> Limit pecha do 2015 roku, to oni wyczerpali gdzieś w kwietniu 2008.
>> Następny 2-3 godzinny fcukup CDP już w lutym, sam zobaczysz.
>
> krakersa?
kolega z PLNOGU ? ;-)
Marcin
-
54. Data: 2009-01-21 07:42:39
Temat: Re: Crowley osiągnął dno.. równia pochyła?
Od: futszaK <f...@g...com>
Tomasz Nowak wrote:
> Wg mnie Crowley był najmniej wiarygodnym i pewnym operatorem roku 2008,
> a teraz już od początku mocno pracuje na ten sam tytuł w roku 2009.
> Prawie wszędzie już z nich zrezygnowałem, ale tam gdzie jeszcze
> muszę mieć z nimi cokolwiek wspólnego, to tylko boli i irytuje.
chyba czas na zmiane nazwy i wprowadzenie nowej kosmicznej marki
obsługującej klienta biznesowego :P
--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow
ognioodpornych ale tych nie bylo,a dach byc musial,wiec
zostal zbudowany z materialow palnych
-
55. Data: 2009-01-21 07:51:25
Temat: Re: Crowley!?
Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>
Użytkownik <p...@g...pl> wrote:
>
> > Chyba nie wiesz co pisesz kolego..
> > Limit pecha do 2015 roku, to oni wyczerpali gdzieś w kwietniu 2008.
> > Następny 2-3 godzinny fcukup CDP już w lutym, sam zobaczysz.
>
> pewnie w tym co piszesz jest sporo prawdy, ale nie potrafie uwierzyc
> ze po 1 czy 2 wpadce nie poprawiono tego co trzeba, zrozumiał bym
> gdyby to byla jakas firma krzak , ale CDP firma krzak nie jest
> wystarczy spojrzec na ich portfolio "Ważnych" klientow - oni ich
> zjedza za te awarie.
Wiesz.. kiedyś też tak myślałem jak Ty - ze to po prostu NIEMOŻLIWIE,
żeby TAAAKA firma jak Crowley, miała kolejną awarię całego szkieletu.
Niestety, miesiąc później znowu była taka sama awiara, potem znowu
miesiąc później, itd.
Zobacz wątek:
http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/brow
se_thread/thread/2ae88d672420eef2
To było w zeszłym roku (2008) i co?
I nic. Dalej są takie same awarie, Crowley dalej przeprasza
i zapewnia, że już będzie dobrze:
http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/msg/
73b516ccc0ed42c7
a ja już w to nie wierzę
oraz nie potrafię uwierzyć, że są zdolni poprawić to co trzeba.
--
Tomek
Dwie tajemnice gwarantujące sukces:
1. Nikomu nie mów wszystkiego.
-
56. Data: 2009-01-21 07:55:47
Temat: Re: Crowley!?
Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>
robert jakub <r...@r...org.pl> wrote:
>
> krakersa?
>
> jezeli tak bardzo nie lubisz CDP, to dlaczego z nich korzystasz?
Tam gdzie sam odpowiadałem za wybór operatora i/lub sam za to płaciłem
- już nie korzystam. Wciąż jednak mam parę lokalizacji, gdzie albo nie
ma wyboru albo nie ja za niego odpowiadam, a (upraszczając) wciąż tymi
sieciami zarządzam i to ja w praktyce muszę odpowiadać na pytania userów:
"- DLACZEGO ZNOWU NIE MA INTERNETU!!!???"
> aaah, a moze zraziles do siebie wszystkie firmy i tylko CDP jeszcze
> jakosc z Toba chce wspolpracowac ((-; (pytania retoryczne :P)
Jesteś trollem? (pytanie retorycznie)
--
Tomek
Dwie tajemnice gwarantujące sukces:
1. Nikomu nie mów wszystkiego.
-
57. Data: 2009-01-21 08:54:56
Temat: Re: Crowley!?
Od: "Piotr 'ares' Siwicki" <a...@o...pl>
> Taki fuck-up nie powinien się wydażyć. Na zdiagnozowanie i wymienę
> uszkodzonego modułu 10G potrzeba góra 15m, ale tylko pod warunkiem że
> na miejscu znajduje się zaróno właściwa osoba jak i urządzenie
> do podmianki. Inaczej trwa to właśnie prawie całą dobę.
>
Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.
Wszyscy wiedzą jak, co powinno byc zorganizowane - ciekawe czy w waszych
firmach wszystko działa tak idealnie
Bardzo łatwo się pisze o czymś czego się w ręce nie miało albo w kontekście
cudzych problemów - "ja bym zrobił tak".
A swoją drogą jak ktoś chce się mienić profesjonalną firmą, a nie ma
redundantnych łącz
to w momencie padu najłatwiej wieszać psy na swoich dostawcach.
Kwestię finansową pomijam - jak ktoś chce robić sieci musi inwestować.
Większość pewnie i tak overbookuje łącza po kilka razy, a później się
dziwią, że w momencie padu
nagle wszystko staje i na statsach prosta kreska :p
Nie ma doskonałych rozwiązań są tylko mniej lub bardziej zawodne - takie
jest moje zdanie.
Jeśli pada jedno łącze, kładzie się sesję, działa sobie zapasowe i spokojnie
czeka sięna usunięcie awarii - tak ... nawet 18h.
Dla firmy, która działać chce profesjonalnie nie powinno to stanowić
problemu,
a dla krzykaczy to będzie zawsze powód do wbicia komuś kolejnej szpilki.
Łatwo swoje potknięcia tłumaczyć błędami innych.
Piotr Siwicki
-
58. Data: 2009-01-21 09:18:09
Temat: Re: Crowley!?
Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>
On 2009-01-21 09:54, Piotr 'ares' Siwicki wrote:
> Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.
> Wszyscy wiedzą jak, co powinno byc zorganizowane - ciekawe czy w waszych
> firmach wszystko działa tak idealnie
Piotrze, wiekszość z nas nie jest teoretykami. Zapewniam Cię.
Nie korzystam i nie korzystałem z usług CDP. Patrzę na tę firmę z
umiarkowaną sympatią, w każdym razie większą niż w stosunku do większych
operatorów. Natomiast długotrwałość ostatniej awarii wskazuje, że coś
tam jest nie tak. Generalnie wiekszość z nas ma chyba w swojej sieci
mechanizmy redundancji i ustawione punkty przywracania na wypadek, gdyby
podczas modernizacji sytuacja wymknęła się spod kontroli. W CDP wygląda
jakby ten mechanizm nie zadziałał. Tłumaczenie jakie usłyszeliśmy
niczego nie wyjaśnia, a w świetle niemal identycznych wcześniejszych
tekstów jakie przytoczył Krzysztof wygląda kompletnie niewiarygodnie.
Tyle.
Bez urazy, ale nie imputuj nam pewnych rzeczy, bo większość z nas jest
jednak profesjonalistami i wiemy o czym mówimy, a kwestia overbookingu
czy backupu nie ma żadnego znaczenia w kwestii oceny pracy swojego
upstreama.
--
z.
-
59. Data: 2009-01-21 09:30:34
Temat: Re: Crowley!?
Od: "Piotr 'ares' Siwicki" <a...@o...pl>
Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
news:gl6pah$u0t$1@news2.ipartners.pl...
> Piotrze, wiekszość z nas nie jest teoretykami. Zapewniam Cię.
Napisałem "wielu' nie 'większość" - to jest różnica :-)
> Nie korzystam i nie korzystałem z usług CDP. Patrzę na tę firmę z
> umiarkowaną sympatią, w każdym razie większą niż w stosunku do większych
> operatorów. Natomiast długotrwałość ostatniej awarii wskazuje, że coś
> tam jest nie tak. Generalnie wiekszość z nas ma chyba w swojej sieci
> mechanizmy redundancji i ustawione punkty przywracania na wypadek, gdyby
> podczas modernizacji sytuacja wymknęła się spod kontroli. W CDP wygląda
> jakby ten mechanizm nie zadziałał. Tłumaczenie jakie usłyszeliśmy
> niczego nie wyjaśnia, a w świetle niemal identycznych wcześniejszych
> tekstów jakie przytoczył Krzysztof wygląda kompletnie niewiarygodnie.
> Tyle.
Mam dużo usług w CDP i patrzę raczej z sympatią w kierunku tej firmy, choćby
z powodu kompetencji ludzi którzy tam pracują -
mimo, że w jakiś sposób odczuwam problemy, które tam mają miejsce.
Nie wiem jakie mechanizmy stosuje CDP i właściwie nie muszę się obciążać tą
wiedzą, wolę, żeby działało ;-)
Ostatnimi czasy było dużo awarii u nich, ale wolę do tego podchodzić w taki
sposób, że może jednak następnej już nie będzie ;-)
> Bez urazy, ale nie imputuj nam pewnych rzeczy, bo większość z nas jest
> jednak profesjonalistami i wiemy o czym mówimy, a kwestia overbookingu
> czy backupu nie ma żadnego znaczenia w kwestii oceny pracy swojego
> upstreama.
>
Myślę jednak, że ma przede wszystkim w kwestii psychicznego komfortu :-)
pozdrawiam,
Piotr Siwicki
PS.
Z Twoją firmą miałem trochę do czynienia (łącze) i miło wspominam
współpracę.
-
60. Data: 2009-01-21 09:38:27
Temat: Re: Crowley!?
Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>
On 2009-01-21 10:30, Piotr 'ares' Siwicki wrote:
> PS.
> Z Twoją firmą miałem trochę do czynienia (łącze) i miło wspominam
> współpracę.
Ooo, jak miło :) Dziękuję !
My sieciowcy jesteśmy jednak głównie lub wyłącznie op...., więc bardzo
miło coś takiego usłyszeć.
pozdrawiam serdecznie,
Zbyszek
--
z.