  • 1. Data: 2009-01-19 23:23:25
    Temat: openDNS a siec osiedlowa
    Od: "BeBop" <b...@d...cyberia.pl>

    Jestem odbiorcą internetu w tzw. sieci osiedlowej używającej wewnątrz
    adresów klasy C - 192.168.x.x.

    Jak myślicie - używam openDNSa i dodałem "sieć" do swojego profilu. Sieć
    jest widziana jako IP któregoś zapewne routera mojego providera. Czy po
    ustawieniu blokowania pewnych stron przez openDNS blokuję je także innym
    potencjalnym użytkownikom openDNS z tejże sieci?

    Boję się eskalacji blokad ;)

    --
    BeBop