eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 70

  • 61. Data: 2009-01-21 09:59:20
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Zbigniew Sikora napisał(a):
    > On 2009-01-21 10:30, Piotr 'ares' Siwicki wrote:
    >
    >> PS.
    >> Z Twoją firmą miałem trochę do czynienia (łącze) i miło wspominam
    >> współpracę.
    >
    > Ooo, jak miło :) Dziękuję !
    > My sieciowcy jesteśmy jednak głównie lub wyłącznie op...., więc bardzo
    > miło coś takiego usłyszeć.
    >

    Bo administratora sieci zauważa się jak coś przestanie działać, jak
    działa to każdy uważa, że jest zbędny.

    wer


  • 62. Data: 2009-01-21 10:26:04
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Mam swieże info z samych headquaters :], w wielkim skrócie pomijającym
    wszystkie szczegóły natury technicznej i innych: 2 weeks.

    Ja 100x bardziej wierzę w słowa znajomego, który zapewniam- raczej
    wie o czym mówi, niż w PRowskie obietnice i udawany optymizm
    w mailach z kolejnymi przeprosinami od Crowleya.

    A ponieważ Wy pewnie z 10x bardziej wierzycie mi niż we te maile,
    to dziele się z Wami tą umiarkowanie optymistyczną nadzieją,
    że coś rzeczywiście się tam w końcu zmieni.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:
    1. Nikomu nie mów wszystkiego.


  • 63. Data: 2009-01-21 11:54:02
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Piotr 'ares' Siwicki <a...@o...pl> wrote:
    >
    > > Taki fuck-up nie powinien się wydażyć. Na zdiagnozowanie i wymienę
    > > uszkodzonego modułu 10G potrzeba góra 15m, ale tylko pod warunkiem że
    > > na miejscu znajduje się zaróno właściwa osoba jak i urządzenie
    > > do podmianki. Inaczej trwa to właśnie prawie całą dobę.
    > >
    >
    >
    > Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.

    Jeżeli ta uwaga skierowana jest do mnie to zapewiam Cię, że jest
    jak najbardziej nietrafiona.

    > Wszyscy wiedzą jak, co powinno byc zorganizowane - ciekawe czy w waszych
    > firmach wszystko działa tak idealnie

    Idealnie na pewno nie. Jednak zupełnie nie wyobrażam sobie u mnie przerwy
    w działaniu sieci trwającej kilka albo ty bardziej kilkanaście godzin i to
    na dodatek kolejnej w ciągu kiku miesięcy. Może mam zbyt małą
    wyobraźnię?

    > Bardzo łatwo się pisze o czymś czego się w ręce nie miało albo w kontekście
    > cudzych problemów - "ja bym zrobił tak".
    >
    > A swoją drogą jak ktoś chce się mienić profesjonalną firmą, a nie ma
    > redundantnych łącz
    > to w momencie padu najłatwiej wieszać psy na swoich dostawcach.

    Co z tego, że mam redundatne łącza, jak firmy z którymi współpracuję nie mają?

    > Większość pewnie i tak overbookuje łącza po kilka razy, a później się
    > dziwią, że w momencie padu
    > nagle wszystko staje i na statsach prosta kreska :p

    Nie zawsze udaje się uzasadnić utrzymanie maksymalnego wysycenia łączy
    na poziomie 50%.

    > Nie ma doskonałych rozwiązań są tylko mniej lub bardziej zawodne - takie
    > jest moje zdanie.
    >
    > Jeśli pada jedno łącze, kładzie się sesję, działa sobie zapasowe i spokojnie
    > czeka sięna usunięcie awarii - tak ... nawet 18h.

    Można też inaczej: <gl4ri6$r7s$1@cougar.axelspringer.pl>

    > Dla firmy, która działać chce profesjonalnie nie powinno to stanowić
    > problemu,
    > a dla krzykaczy to będzie zawsze powód do wbicia komuś kolejnej szpilki.
    > Łatwo swoje potknięcia tłumaczyć błędami innych.

    Na prawdę uważasz, że awaria trwająca 18h to tylko pretekst? Poza tym
    zwróć uwagę, że cały wątek rozrósł się już po awarii.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
    Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
    Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)


  • 64. Data: 2009-01-21 12:19:10
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: "Piotr 'ares' Siwicki" <a...@o...pl>



    >> Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.
    >
    > Jeżeli ta uwaga skierowana jest do mnie to zapewiam Cię, że jest
    > jak najbardziej nietrafiona.

    Twoje zdanie było tylko miejscem, od którego skomentowałem i było dobrym
    punktem wyjścia.
    W każdym razie nie mam zamiaru nikogo wskazywac palcem.


    > Co z tego, że mam redundatne łącza, jak firmy z którymi współpracuję nie
    > mają?

    Dobry argument, zagiąłeś mnie.


    > Na prawdę uważasz, że awaria trwająca 18h to tylko pretekst? Poza tym
    > zwróć uwagę, że cały wątek rozrósł się już po awarii.
    >

    U niektórych emocje się długo utrzymują ;-)

    pozdrawiam,

    Piotr Siwicki


  • 65. Data: 2009-01-21 13:43:31
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    > Ja 100x bardziej wierzę w słowa znajomego, który zapewniam- raczej
    > wie o czym mówi


    Masz racje. Ja tez czasem posilkuje sie znajomymi. Np wczoraj byl u mnie
    znajomy informatyk, ktory studiuje na prywatnej uczelni! Dostroil mi
    komputer, i teraz lepiej odbiera.

    Krakersa?

    k.


  • 66. Data: 2009-01-21 14:36:13
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Piotr 'ares' Siwicki <a...@o...pl> wrote:
    > > Na prawdę uważasz, że awaria trwająca 18h to tylko pretekst? Poza tym
    > > zwróć uwagę, że cały wątek rozrósł się już po awarii.
    > >
    >
    > U niektórych emocje się długo utrzymują ;-)

    Raczej zostały wyrażone w odpowiednim momencie. Nie ma co dodatkowo
    podnosić ciśnienia w czasie jak ktoś walczy, czas na wnioski przychodzi
    jak już wszystklo działa.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
    Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
    Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)


  • 67. Data: 2009-01-21 15:24:32
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>


    > Na prawdę uważasz, że awaria trwająca 18h to tylko pretekst? Poza tym
    > zwróć uwagę, że cały wątek rozrósł się już po awarii.

    bo wczesniej bez internetu nie mogl sie rozrosnac ;P

    18h czekali na internet az w koncu dali upust swoim emocjom

    tak na powaznie to podtrzymuje, ze awarie zdarzaja sie kazdemu. Tylko im
    wiekszy i bardziej powazny tym te awaria sa szybciej naprawiane. Gdyby
    zastepczy sprzet byl na miejscu tak samo jak osoba, ktora potrafi to
    wymienic/naprawy/skonfigurowac to awaria liczac czas dojazdu trwalaby 1h.


    Icek



  • 68. Data: 2009-01-21 17:31:41
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Rafał Woźniak <m...@p...w.las.na.grzyby>

    Icek wrote:

    > tora potrafi to
    > wymienic/naprawy/skonfigurowac to awaria liczac czas dojazdu trwalaby 1h.

    przy 1h dojazdu i naprawy wynika, że na każdym węźle (w tym wypadku głównych
    węzłach) powinien być zapasowy sprzęt - uważam to za nierealne. Prędzej
    3-4h.
    --
    Adres email do mnie znajdziesz na stronie www.rafal.wozniak.name


  • 69. Data: 2009-01-21 18:07:05
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > > tora potrafi to
    > > wymienic/naprawy/skonfigurowac to awaria liczac czas dojazdu trwalaby
    1h.
    >
    > przy 1h dojazdu i naprawy wynika, że na każdym węźle (w tym wypadku
    głównych
    > węzłach) powinien być zapasowy sprzęt - uważam to za nierealne. Prędzej
    > 3-4h.

    detal. OK, niech bedzie 3-4h. 18h troszke wykracza poza taka kalkulacje i
    niezaleznie czy jest to 1h czy 4h



    Icek



  • 70. Data: 2009-02-09 13:08:14
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    daniel pisze:
    >> Heh... my za mały klient jesteśmy żeby u nas wróciła. Dwa łącza -
    >> 10Mbit i 4Mbit (a to pierwsze z łączem BACKUP) i leży od wczoraj, od
    >> 23:50 do TERAZ. Parę tysięcy użytkowników naszego systemu ma dziś
    >> praktycznie wolne bo sieć Crowleya wraca do siebie :|
    >
    > Jeeeezu, na 14Mbitach masz postawione parę tysięcy klientów. To jakie
    > oni łącza dostają 128kbit czy jeszcze mniej ?
    >
    > Mało nie spadłem z krzesła jak to przeczytałem. Przecież to na kilkuset
    > jest strasznie mało.

    Nie kazdy ma klientów ktorych głównym celem jest backupowanie internetu
    za pomoca p2p

strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: