eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?Re: Crowley!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mai
    l
    From: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley!?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 17:35:05 +0000 (UTC)
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 42
    Sender: Ole <o...@p...bsdzine.org>
    Message-ID: <gl5209$d53$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <6...@o...googlegroups.com>
    <gl47rd$rtg$1@pyro.tvk.wroc.pl> <gl4k26$4bd$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <gl4lfr$5go$1@node2.news.atman.pl> <gl4m6b$f4i$1@polsl.pl>
    <gl4t0r$ae$1@cougar.axelspringer.pl> <gl511r$oj4$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: prozac.bsdzine.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1232472905 13475 83.238.13.126 (20 Jan 2009 17:35:05
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2009 17:35:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.8.3-20070201 ("Scotasay") (UNIX) (FreeBSD/6.4-RELEASE-p2 (i386))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:88616
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:
    >
    > > Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
    > > o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
    > > GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
    > > przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
    > > minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
    > > na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
    > > ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.
    >
    > takie straty są wliczone w działanie firmy.
    Nie chodzi o same straty, bo ich szkodliwość jest niewielka. Liczę
    na to, że jakaś tam osoba na górze, która zarządza poprzez machaniem
    suwakiem w excelu, nagle zauważy, że jedna kolumna zaskakująco poszła
    w górę.

    > Uryny będą się odwoływać i reklamować bo dla nich każde 200pln to nowy
    > routerboard, większe firmy stwierdzą że szkoda czasu. Sprytniejsi coś
    > innego od nich za to wyciągną.
    > Ogólnie nic się nie wydaży co by mogło zatrząsnąć CDP..

    No i OK.

    > Poprostu, fuck-upy się zdażą i już, ten był wyjątkowy, ale nie taki
    > który niemógłby się się wydażyć.

    Taki fuck-up nie powinien się wydażyć. Na zdiagnozowanie i wymienę
    uszkodzonego modułu 10G potrzeba góra 15m, ale tylko pod warunkiem że
    na miejscu znajduje się zaróno właściwa osoba jak i urządzenie
    do podmianki. Inaczej trwa to właśnie prawie całą dobę.

    Piszę przy założeniu, że to prawda co napisali z tym modułem 10G.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
    Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
    Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: