eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?Re: Crowley!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley!?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 16:10:58 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 34
    Message-ID: <gl4pk1$314i$1@news2.ipartners.pl>
    References: <6...@o...googlegroups.com>
    <gl47rd$rtg$1@pyro.tvk.wroc.pl> <gl4k26$4bd$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <gl4lfr$5go$1@node2.news.atman.pl> <gl4m6b$f4i$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: uss.hornet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1232464321 99474 83.142.191.21 (20 Jan 2009 15:12:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Jan 2009 15:12:01 GMT
    In-Reply-To: <gl4m6b$f4i$1@polsl.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:88608
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-01-20 15:13, Marcin Kuczera wrote:

    > i co z tego... wiesz jak to wygląda z punktu widzenia tych od sprzedaży ???
    >
    > - ile mamy lojalek - o, oni nie zrezygnują
    > - Ci którzy odejdą to i tak się mieszczą w granicy migracji
    > - jak się pokończą lojalki to nikt nie będzie pamiętał wieelkich problemów
    > - część klientów i tak nie ma innego wyjścia jak CDP
    > - wyniki sprzedaży nadal będą dobre
    > - nikt nie wyłoży kasy na backup urządzeń, zapasowe linki bo po co skoro
    > idziemy do góry
    >
    > Finansowo CDP to nie jest równia pochyła a właśnie - idą do góry.

    Do-kład-nie !
    Gdyby ktokolwiek z nas zaliczył taki pad, to ledwo byśmy się z tego
    pozbierali. Natomiast firmom tego typu co CDP dużo się wybacza, bo
    właśnie lojalki, bo często brak alternatywy, bo przeświadczenie, że tam
    to wszystko musi być super.

    > Zerknijcie na profil ich klientów, uryny to tak naprawdę margines.

    Jesienią tamtego roku straciliśmy dwóch klientów: jednego dostępowego i
    jedną dużą kolokację. Klientów obsługiwanych od ośmiu lat. Nie dlatego,
    że coś było nie tak. Jedynym powodem było to, ze firmy te na tyle
    urosły, że zatrudnieni w nich od niedawna menadżerowie stwierdzili, że
    nie będą się zadawać z byle kim. Musieli poszukać kogoś na swoim poziomie.

    Teraz pytanie: dlaczego uryny to margines klientów CDP ? Czy nie
    dlatego, że decyzje dotyczące własnych pieniędzy podejmuje się bardziej
    racjonalnie ?

    --
    z.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: