eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCrdi gaśnie na wyższych obrotach › Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
    Date: Tue, 10 May 2016 11:36:19 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 29
    Message-ID: <ngsa2j$189f$1@gioia.aioe.org>
    References: <ngqdqo$1rh$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581828
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-05-09 o 18:28, Cavallino pisze:
    > Pacjent to Hultaj i30 1.6 crdi
    >
    > Obajwy są takie, że po wejściu na wyższe obroty silnik gaśnie i nie daje
    > się uruchomić przez kilka minut.
    > Jak już się namyśli to zapala check-engine i nie pozwala na
    > przekroczenie 3 tys obr/min.
    > Ale przestaje gasnąć.
    >
    > Po jakimś czasie (np. kilku wyłączeniach silnika) ten check engine się
    > wyłącza i jeśli nie naciskamy mocniej gazu nie wraca, ale próba bardziej
    > energicznego operowania gazem powoduje powrót do punktu wyjścia.
    >
    > Ponoć pierwszy raz taki numer zrobił prawie rok temu, po ostrzejszej
    > jeździe ekspresówką, ale od tego czasu była cisza.
    >
    > Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje się na
    > oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z podobną
    > szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?

    Stawiam regulator ciśnienia na pompie/listwie bądź sam czujnik ciśnienia
    paliwa na listwie.
    Na początek porządne czyszczenie regulatora ciśnienia...

    U mnie objaw był taki (Peugeot z 2,0HDI), że po przekręceniu i wyjęciu
    kluczyka auto pracowało jakieś 3-5 sekund. Następnie wywalało "checka" i
    gasło. Po odpaleniu "check" dalej świecił sobie i obcięcie mocy właśnie
    do 3k obr/min. Kilkukrotne odpalenie i zgaszenie auta powodowało
    zniknięcie "checka" i powrót auta do pełnej mocy. I tak co jakiś czas...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: