-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
n.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Date: Tue, 10 May 2016 11:36:19 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 29
Message-ID: <ngsa2j$189f$1@gioia.aioe.org>
References: <ngqdqo$1rh$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581828
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-05-09 o 18:28, Cavallino pisze:
> Pacjent to Hultaj i30 1.6 crdi
>
> Obajwy są takie, że po wejściu na wyższe obroty silnik gaśnie i nie daje
> się uruchomić przez kilka minut.
> Jak już się namyśli to zapala check-engine i nie pozwala na
> przekroczenie 3 tys obr/min.
> Ale przestaje gasnąć.
>
> Po jakimś czasie (np. kilku wyłączeniach silnika) ten check engine się
> wyłącza i jeśli nie naciskamy mocniej gazu nie wraca, ale próba bardziej
> energicznego operowania gazem powoduje powrót do punktu wyjścia.
>
> Ponoć pierwszy raz taki numer zrobił prawie rok temu, po ostrzejszej
> jeździe ekspresówką, ale od tego czasu była cisza.
>
> Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje się na
> oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z podobną
> szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?
Stawiam regulator ciśnienia na pompie/listwie bądź sam czujnik ciśnienia
paliwa na listwie.
Na początek porządne czyszczenie regulatora ciśnienia...
U mnie objaw był taki (Peugeot z 2,0HDI), że po przekręceniu i wyjęciu
kluczyka auto pracowało jakieś 3-5 sekund. Następnie wywalało "checka" i
gasło. Po odpaleniu "check" dalej świecił sobie i obcięcie mocy właśnie
do 3k obr/min. Kilkukrotne odpalenie i zgaszenie auta powodowało
zniknięcie "checka" i powrót auta do pełnej mocy. I tak co jakiś czas...
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.16 11:00 LordBluzg(R)
- 12.05.16 15:50 Lewis
- 12.05.16 16:09 J.F.
- 12.05.16 17:26 Lewis
- 12.05.16 17:34 J.F.
- 12.05.16 18:21 Cavallino
- 12.05.16 22:03 LordBluzg(R)
- 12.05.16 22:41 j...@i...pl
- 13.05.16 00:13 Lewis
- 13.05.16 20:25 Cavallino
- 14.05.16 00:03 Lewis
- 10.05.16 20:37 r...@k...pl
- 15.05.16 11:19 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=