eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCrdi gaśnie na wyższych obrotachRe: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
  • Data: 2016-05-12 22:03:48
    Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
    Od: LordBluzg(R) <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-05-12 o 15:50, Lewis pisze:
    > W dniu 2016-05-12 o 11:00, LordBluzg(R) pisze:
    >> W dniu 2016-05-09 o 18:49, Lewis pisze:
    >>> W dniu 2016-05-09 o 18:45, Cavallino pisze:
    >>>> W dniu 09.05.2016 o 18:42, Lewis pisze:
    >>>>
    >>>>>> Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje
    >>>>>> się na
    >>>>>> oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z
    >>>>>> podobną
    >>>>>> szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?
    >>>>>
    >>>>> Sprawdzić ciśnienie na listwie CR.
    >>>>> Później zmienić filtr, wyczyścić sitko w zbiorniku, sprawdzić przelewy
    >>>>> wtrysków i pompę wtryskową wraz zaworem SCV ;)
    >>>>
    >>>> No ale to już robota właśnie dla mechanika.
    >>>> Filtr paliwa był zmieniany w marcu, więc nie wiem czy jest sens go
    >>>> zmieniać
    >>>> ot tak profilaktycznie.
    >>>>
    >>>> Jeśliby wróżyć z fusów - co z Twojej listy można obstawiać z
    >>>> największym
    >>>> prawdopodobieństwem?
    >>>>
    >>> Na start sitko na smoku w zbiorniku. Praktycznie bezkosztowe a często
    >>> potrafi pomóc.
    >>
    >> Zapchane sitko, nie zapali check'a :) Check jest zapalany trochę dalej w
    >> układzie...
    >
    > No no ;)
    > Jak mu braknie paliwa na dolocie do pompy to i dalej się wszystko zesra

    Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
    checka i tak nie zapali :)
    >
    >>
    >>> Później próba przelewowa wtryskiwaczy oraz korekty na biegu jałowym.
    >>> I dalej test pompy na stole probierczym.
    >>>
    >>
    >> Ja bym zaczął od podłączenia do kompa i sprawdził rzeczywiscie układ
    >> paliwowy/korekty wtrysków itp. CRDI koreańskie mają to do siebie, że ok
    >> 100tys przebiegu często wymagają regeneracji.
    >
    > A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha od
    > niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?

    Hmm a to nie delphi czasem?


    --
    LordBluzg(R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: