  • 11. Data: 2018-03-08 13:54:30
    Temat: Re: Coz za pech przedawnienie :-)
    Od: p...@g...com

    --Jedyna możliwość, żeby sprawa się rypła, to że będą chcieli dokuczyć straszydłu
    (które aktualnie jest nikim).

    uscislijmy termin "rypniecie" dla mnie wystarczy ze jeden z borowikow da anonimowy
    wywiad w fakcie "Klamalem bo mi kazali, syreny byly wylaczone" albo w Bildzie ukaze
    ze artykul ze ich ucho w Audi donosi ze limuzyna polskiego premiera miala wylaczone
    syreny w momencie wypadku :-) styknie ? ano styknie i ani zero ani szef wszystkich
    szefow nic w tej sprawie nie moze zrobic, poszli po bandzie i teraz kazdy dzien moze
    przyniesc niespodzianke :-)

  • 12. Data: 2018-03-08 14:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >uscislijmy termin "rypniecie" dla mnie wystarczy ze jeden z borowikow
    >da anonimowy wywiad w fakcie "Klamalem bo mi kazali, syreny byly

    To sie odpowie "Wyborcza klamie", czy "w Fakcie nie ma faktow".

    >albo w Bildzie ukaze ze artykul ze ich ucho w Audi donosi ze limuzyna
    >polskiego premiera miala wylaczone syreny w momencie wypadku :-)

    A to nawet odpowiadac nie trzeba, ale mozna - "Niemcom najwyrazniej
    zalezy na destabilizacji polskiej legalnej wladzy".

    No i zawsze mozna powolac specjalna komisje, pod przewodnictwem
    Antoniego.

    J.

  • 13. Data: 2018-03-08 14:10:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 13:54, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > uscislijmy termin "rypniecie" dla mnie wystarczy ze jeden z borowikow da anonimowy
    wywiad w fakcie "Klamalem bo mi kazali, syreny byly wylaczone"

    Aj tam oj tam. A gdzie tu sensacja i rypnięcie? Przecież wszyscy wiedzą,
    że to ściema.

    Problem w tym, że jakby oni kasowali po jednym samochodzie z suwerenem
    na tydzień, to im nic od tego nie spadnie. A może i wzrośnie. Ci ci nie
    głosowali na pis, nie zaczną, ci co głosowali - tu problem jest
    ciekawszy. Na samego głosującego raczej nie trafi, bo mamy 20 milionów
    samochodów i tylko 52 tygodnie w roku, ale somsiadów ma ze 100 więc
    szanse statystycznie rosną. Może trafi na somsiada i mu się ten jego
    jebany passeratii w tedeiku rozpadnie, co to nie wiadomo skąd na niego
    nakradł. Dobrze tak chujowi;) Problem w tym, że jeszcze somsiada nie
    trafili, więc może powinni się rozwalać o suwerenie bryki częściej.

> [...]
    zero ani szef wszystkich szefow nic w tej sprawie nie moze zrobic, poszli po bandzie
    i teraz kazdy dzien moze przyniesc niespodzianke :-)

    Do czego styknie - wszyscy wiedzą, że gwozdków nie mieli włączonych?
    Zresztą nic to nie zmienia - gwizdki nie dają pierwszeńśtwa.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-03-08 14:14:06
    Od: p...@g...com

    --To sie odpowie "Wyborcza klamie", czy "w Fakcie nie ma faktow".

    oczywiscie ale straty wizerunkowe beda rosnac :-)

    --A to nawet odpowiadac nie trzeba, ale mozna - "Niemcom najwyrazniej zalezy na
    destabilizacji polskiej legalnej wladzy".

    albo ze to wina Tuska :-)

    --No i zawsze mozna powolac specjalna komisje, pod przewodnictwem Antoniego.

    akurat ta komisja wiecej szkod niz pozytku narobila bo skompromitowala paru ekspertow
    i zalatwila dymisje promotorowi :-)

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ubywa-czlo
    nkow-podkomisji-smolenskiej-odchodza-eksperci-macier
    ewicza,773963.html

    0542,ekspert-o-rewelacjach-komisji-macierewicza-blas
    zane-ptaki.html

  • 15. Data: 2018-03-08 14:19:51
    Od: p...@g...com

    --Do czego styknie - wszyscy wiedzą, że gwozdków nie mieli włączonych?

    co innego miec przeczucie a co innego *wiedziec* ze BOR klamie :-) wtedy trzeba
    wszczac postepowanie (i znowu umorzyc bo BOR juz nie ma) nie ma bata slupki poparcia
    od tego nie wzrosna

  • 16. Data: 2018-03-08 14:41:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 14:19, p...@g...com pisze:
    > --Do czego styknie - wszyscy wiedzą, że gwozdków nie mieli włączonych?
    >
    > co innego miec przeczucie a co innego *wiedziec* ze BOR klamie :-)

    Trzeba bo?

    Shrek

  • 17. Data: 2018-03-08 14:55:43
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-08 o 14:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    nkow-podkomisji-smolenskiej-odchodza-eksperci-macier
    ewicza,773963.html

    0542,ekspert-o-rewelacjach-komisji-macierewicza-blas

    Znam Michała Setlaka, choć może ściślej - znałem. Pracował w PC
    Kurierze, potem był rzecznikiem jednej z firm komputerowych. I tak ze 20
    lat. Potem zrobił kurs szybowcowy i nagle stał się "Ekspertem" i
    publicystą jednej z gazet o lotnictwie.
    Gość dostał ciężką kasę od Laska, to produkował się tak, jak mu kazali.
    I jakoś dotąd ani on, ani nikt nie wytłumaczył, jakim sposobem fragment
    skrzydła znalazł się przed brzozą, ani w jaki sposób samolot lecący ok.
    5 m nad błotnistym terenem roztrzaskał się bardziej, niż 747 nad
    Lockerbie (spadał z 10 tys. m).
    T.

  • 18. Data: 2018-03-08 15:14:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--To sie odpowie "Wyborcza klamie", czy "w Fakcie nie ma faktow".
    >oczywiscie ale straty wizerunkowe beda rosnac :-)

    Watpie. Kto PiS nie lubi nadal nie bedzie lubial,
    kto PiS lubi nadal bedzie twierdzil "Wyborcza klamie".

    >--A to nawet odpowiadac nie trzeba, ale mozna - "Niemcom najwyrazniej
    >zalezy na destabilizacji polskiej legalnej wladzy".
    >albo ze to wina Tuska :-)

    Wyjatkowo chyba nie ma co Tuska mieszac, ale jesli nawet ... patrz
    wyzej.

> [...]
    >akurat ta komisja wiecej szkod niz pozytku narobila bo
    >skompromitowala paru ekspertow i zalatwila dymisje promotorowi :-)

    Patrz wyzej ... no to teraz sie zdymisjonuje tych, co zdymisjonowali
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-03-08 15:20:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Do czego styknie - wszyscy wiedzą, że gwozdków nie mieli
    >włączonych?

    A nie mieli ?
    Czy pierwsi mieli, bo zawsze mieli, pani premier nie miala, bo lubi
    cisze, ale uczestniczac w kolumnie nie musiala miec.

    >co innego miec przeczucie a co innego *wiedziec* ze BOR klamie :-)
    >wtedy trzeba wszczac postepowanie (i znowu umorzyc bo BOR juz nie ma)
    >nie ma bata slupki poparcia od tego nie wzrosna

    500+ wazniejsze, niz to czy oficer sie pomylil, szczegolnie ze
    przeciez go zlikwidowali :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-03-08 15:47:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 15:20, J.F. pisze:

    > A nie mieli ?

    Tak po prawdzie to nie ma żadnego znaczenia.

    > Czy pierwsi mieli, bo zawsze mieli, pani premier nie miala, bo lubi
    > cisze, ale uczestniczac w kolumnie nie musiala miec.

    Jakby mieli, to by się daloło odczytać z rejestratora i nie trzebaby
    niezależnych świadków z boru;)

    > 500+ wazniejsze, niz to czy oficer sie pomylil, szczegolnie ze przeciez
    > go zlikwidowali :-)

    Oficera zlikwidowali? Grubsza sprawa;)

    Shrek