-
1. Data: 2018-03-07 15:19:59
Temat: Wycie podczas przyspieszania zmiany biegow(automat)
Od: lukasnio <l...@g...com>
witam
podczas przyspieszania, zmiany biegów cos wyje (mam tiptronick) skrzynia
nie szarpie ani nic, wiec nie wiem czy to skrzynia
ponizej filmik, to to moze byc ? ( na zimnym bardziej to słychac, jak
sie rozgrzeje troche ciszej )
https://www.youtube.com/watch?v=jXPE2naZ9K4
-
2. Data: 2018-03-07 21:32:46
Temat: Re: Wycie podczas przyspieszania zmiany biegow(automat)
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Wed, 7 Mar 2018 15:19:59 +0100, lukasnio napisał(a):
> witam
>
> podczas przyspieszania, zmiany biegów cos wyje (mam tiptronick) skrzynia
> nie szarpie ani nic, wiec nie wiem czy to skrzynia
>
> ponizej filmik, to to moze byc ? ( na zimnym bardziej to słychac, jak
> sie rozgrzeje troche ciszej )
>
> https://www.youtube.com/watch?v=jXPE2naZ9K4
Szkoda że na filmie nie ma też obrotomierza.
Jeśli wyje równo z obrotami, to pewnie to hydrokinetyczne sprzęgło
(zwłaszcza jeśli wyje bardziej podczas zmiany biegów, a mniej przy jeździe
bez zmiany biegu). Albo jakieś łożyska w tej okolicy.
Jeśli to się zmienia z biegami, ale nie wyje równo ze zmianą obrotów, to
może być łożysko któregoś biegu - jeśli jest jeden bieg na którym przestaje
wyć, to to jest właśnie ten winny bieg.
-
3. Data: 2018-03-08 06:06:29
Temat: Re: Wycie podczas przyspieszania zmiany biegow(automat)
Od: lukasnio <l...@g...com>
W dniu 2018-03-07 o 21:32, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Wed, 7 Mar 2018 15:19:59 +0100, lukasnio napisał(a):
>
>> witam
>>
>> podczas przyspieszania, zmiany biegów cos wyje (mam tiptronick) skrzynia
>> nie szarpie ani nic, wiec nie wiem czy to skrzynia
>>
>> ponizej filmik, to to moze byc ? ( na zimnym bardziej to słychac, jak
>> sie rozgrzeje troche ciszej )
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=jXPE2naZ9K4
>
> Szkoda że na filmie nie ma też obrotomierza.
>
> Jeśli wyje równo z obrotami, to pewnie to hydrokinetyczne sprzęgło
> (zwłaszcza jeśli wyje bardziej podczas zmiany biegów, a mniej przy jeździe
> bez zmiany biegu). Albo jakieś łożyska w tej okolicy.
>
> Jeśli to się zmienia z biegami, ale nie wyje równo ze zmianą obrotów, to
> może być łożysko któregoś biegu - jeśli jest jeden bieg na którym przestaje
> wyć, to to jest właśnie ten winny bieg.
>
najbardziej to slychac przy pierwszych biegach 1,2,3 i jak sie samochod
rozgrzeje to mniej slychac.
jak czytalem to jakby byl uszkodzony konwerter to by samochod drzal a u
mnie nic takiego nie ma