  • Data: 2018-03-09 08:55:45
    Temat: Re: Coz za pech przedawnienie :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Mar 2018 18:57:45 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale my nie dyskutujemy o tym, czy należy się mandat za przekroczenie
    > prędkości (to im wolno, pod warunkiem ,ze nei spowodują wypadku) a czy
    > są winni spowodowania wypadku (tego im nie wolno).

    Ale przepis brzmi "kto, nie zachowujac ostroznosci, powoduje ..."

    Pomyslalby kto, ze kierowca jedna karetke przepusci, a drugiej droge
    zajedzie ...

    > To lepiej, żeby nie kozaczyły, bo na chucka mi rozwalona karetka.

    Z drugiej strony - po co ci karetka posmiertnie ...

    > Akurat
    > karetkom się to w stosunku do borowików rzadko zdarza - znaczy
    > procentowo. Może dlatego, że myślą za kierownicą?

    Borowikom w poprzedniej kadencji tez sie rzadziej zdarzalo :-)

    A moze karetki bardziej widoczne.

    > No właśnie zlikwidować oficera to znaczy go "killing";)

    Eee tam, patrz na kolejna ustawe - osoba zostanie, a oficerem juz nie
    bedzie :-)
    I ciekawe co dalej - nakaza wnuczce demontowac "general" z grobu ?

    J.