  • Data: 2020-06-23 21:03:45
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-23 o 19:59, Budzik pisze:

    > Taka osoba przed kazdym takim dotknieciem musi po prostu zdezynfekowac
    > rece.

    Nierealne, ostatnio było po dwadzieścia kilka stopni i ludzie
    chodzili w koszulkach z krótkimi rękawami.
    Nie bardzo jest gdzie nosić te wszystkie potrzebne środki bezpieczeństwa.

    > Nie wiem, nie weryfikowałem.
    > Informowano mnie ze przyłbice jak najbardziej spełniaja rygory
    > zasłoniecia twarzy i nosa.
    > Zreszta w sklepach pełno osób pracuje w przyłbicach.

    Bo osiem czy więcej godzin w maseczce to już zagrożenie zdrowia.
    Ale pracowników w sklepach nikt się nie czepiał, o próbach
    rozdawania mandatów za brak maseczki na ulicy jak były obowiązkowe
    niestety czytałem.