  • 1. Data: 2007-04-12 11:42:05
    Temat: Coś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony TPSA
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Od jakiegoś czasu, chyba od 28 lutego, skończyły się promocje w TPSA na
    DSL i FR, każą sobie płacić słono za podłączenie i abonament.

    Czy ktoś może wie czego można się spodziewać w najbliższym czasie,
    chce zrezygnować z DSLi na poczet następnych FR.
    Podobno do 16 kwietnia można bez konsekwencji zrezygnować z DSL, powodem
    jest zmiana regulaminu.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2007-04-12 20:53:10
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK>

    Michal Sz napisał(a):
> [...]
    > chce zrezygnować z DSLi na poczet następnych FR.
    > Podobno do 16 kwietnia można bez konsekwencji zrezygnować z DSL, powodem

    mozesz do poniedzialku włacznie czyli 16 kwietnia wypowiedziec bez
    konsekwecji dsl, podobnie jak to bylo swego czasu z neo
    co tyczy braku nowych promocji na dsl to jest to spowodowane wlasnie
    mozliwoscia wypowiedzenia jego
    znaczy tpsa nie chce dawac nowej promocji puki mozna wypowidziec dsl aby
    klienci ktorzy chca miec dsl nie wypowiadali go i brali od nich nowej
    promocji
    czyli promocji na dsl i nowych opcji trzeba spodziewac sie od wtorku ;-)

    co tyczy braku promocji fr to tez mnie to dziwi ale skoro do dnia
    dzisiejszego maja poblemy z dostawa sprzetu to moze dumaja jak zrobic
    promocje i sie nie wkopac ze nie ma sprzetu

  • 3. Data: 2007-04-13 07:49:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> writes:

> [...]
    > nie wypowiadali go i brali od nich nowej promocji czyli promocji na
    > dsl i nowych opcji trzeba spodziewac sie od wtorku ;-)

    Hehe. Bo dostalem od nich ulotke z oferta zmiany szybkosci na 2 razy
    wieksza, ale jak zamowilem, to sie okazal brak mozliwosci
    technicznych... Myslisz, ze tez sie te mozliwosci we wtorek pojawia?

    MJ

  • 4. Data: 2007-04-13 18:10:13
    Temat: Re: Coś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@N...gazeta.pl>

    glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał(a):

> [...]
    > dzisiejszego maja poblemy z dostawa sprzetu to moze dumaja jak zrobic
    > promocje i sie nie wkopac ze nie ma sprzetu

    Kolega się raczej myli. O ile dobrze pamiętam to zassady wyglądają zupełnie
    inaczej. Jeśli zrezygnujesz teraz z DSL (do 16 kwietnia) do nie weźmiesz
    nowego DSL-a z promocji która aktualnie jest wprowadzona - tak było z
    lojalkami na neo w lutym. Więc jaki deal mieliby jeśli zrezygnujesz przed 16,
    a po 16 weźmiesz nowego DSL-a? Chyba nie o to im chodziło.

    Bardziej mnie zastanawia brak konstruktywnej oferty na FR. Chce zrezygnować z
    DSL na rzecz FR - ale nie za taką kase. Niestety Netia nie jest na tyle
    potentatem żeby zapewnić mi taką jakość usług. Bądź co bądź na molocha
    narzekać nie mogę. A lokalnie (Toruń) wyjścia innego pewniejszego nie mam.

  • 5. Data: 2007-04-13 21:28:30
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Łukasz Pierzchalski napisał(a):

    > Kolega się raczej myli. O ile dobrze pamiętam to zassady wyglądają zupełnie
    > inaczej. Jeśli zrezygnujesz teraz z DSL (do 16 kwietnia) do nie weźmiesz
    > nowego DSL-a z promocji która aktualnie jest wprowadzona - tak było z

    Problem w tym że 31.marca.2007 roku skończyły się promocje również na
    DSL !!! Tu jest haczyk, pewnie dlatego aby nie wypowiadać umów ze
    starych lojalek bo za nie płacimy sporo.
    Nie mając alternatywy na nową tańszą ofertę nikt nie zrezygnuje.
    Coś mnie w nosie kręci że wejdzie coś nowego po 16.kwietnia.2007.

    Chyba się zdecyduje i w poniedziałek złoże wypowiedzenie, jakoś bez
    4000/512kb/s wytrzymam, pewnie za chwile się coś pojawi.

    Michał Sz.

  • 6. Data: 2007-04-14 08:23:29
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Michal Sz napisał(a):

    > Chyba się zdecyduje i w poniedziałek złoże wypowiedzenie, jakoś bez
    > 4000/512kb/s wytrzymam, pewnie za chwile się coś pojawi.
    >
    > Michał Sz.

    Ludzie z TP czytają grupę i aby zrobić Ci na złość następną promocję
    zrobią za pół roku ;)

  • 7. Data: 2007-04-15 11:40:43
    Od: m...@t...pl

    haczyk moze byc taki ze nawet jak sie pojawi promocja to bedzie punkt
    ze osoby ktore zrezygnowaly z innej promocji nie beda mogly wziasc
    nowej po cenie promocyjnej, było takie cos ostatnio

  • 8. Data: 2007-04-15 20:42:26
    Od: b...@i...pl

> [...]
    > chce zrezygnować z DSLi na poczet następnych FR.
    > Podobno do 16 kwietnia można bez konsekwencji zrezygnować z DSL, powodem

    Eh eh eh... Wy naprawde nie wiecie czemu TP przygotowuje nowe promocje od 17
    kwietnia ? :> I czemu takie terminy z tym zrywaniem starych umow ? :>
    Przeciez 17 kwietnia zaczynaja sie targi telekomunikacyjne w Łodzi :D
    intertelecom :) Przy okazji costam na pewno ta czy inna TV pokaze i przy okazji
    powie o nowej "rewolucujnej" ofercie TPSA - darmowa reklama dla TP. No i inni
    providerzy nie beda w stanie sie przygotowac do tych nowych danych przed
    poczatkiem targow :D:D:D

    ot cala tajemnica :)

    pozdrawiam,
    KUBA

  • 9. Data: 2007-04-16 09:15:21
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    m...@t...pl napisał(a):
    > haczyk moze byc taki ze nawet jak sie pojawi promocja to bedzie punkt
    > ze osoby ktore zrezygnowaly z innej promocji nie beda mogly wziasc
    > nowej po cenie promocyjnej, było takie cos ostatnio

    to można obejść zakładając drugą linię telefoniczną

  • 10. Data: 2007-04-17 09:03:14
    Od: RaVaeL <p...@g...com>

    siedemnasty i jak nie bylo promocji, tak nie ma. ma ktos moze jakis
    przeciek?