  • 1. Data: 2011-06-13 21:40:25
    Temat: Coś o mechanikach
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Taka sobie opowiastka jak właściciel naprawiał
    saaba
    http://piekielni.pl/11255

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-06-13 21:58:54
    Temat: Re: Coś o mechanikach
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-13 21:40, janusz_kk1 pisze:
    > Taka sobie opowiastka jak właściciel naprawiał
    > saaba
    > http://piekielni.pl/11255

    nie wierzę.

  • 3. Data: 2011-06-13 22:14:50
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2011-06-13 21:40, janusz_kk1 pisze:
    > Taka sobie opowiastka jak właściciel naprawiał
    > saaba
    > http://piekielni.pl/11255

    Po lekturze nasuwa się pytanie: czy to na pewno był kolega i chciał pomóc?

  • 4. Data: 2011-06-14 01:18:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-13 21:58, megrims pisze:

    > nie wierzę.

    W co tu nie wierzyć?

    Kolega pojechał do warsztatu z bijącymi hamulcami.
    Diagnoza - krzywe przednie piasty, do wymiany.

    Mechanik skasował 500zł za piasty z łożyskami, 200zł za wymianę.
    Nawet nakrętki na czopie piasty nie odkręcił.
    Tylko zdjął tarcze, wyczyścił od zewnątrz szczotką i zapryskał wszystko
    jakimś niebieskim mazidłem.

    Gość z historii może mniej techniczny i połapał się dopiero po którymś
    razie.

  • 5. Data: 2011-06-14 11:48:07
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Po lekturze nasuwa się pytanie: czy to na pewno był kolega i chciał pomóc?

    autor artykułu podpisał się "mechanik"...
    był to więc na pewno kolega mechanika, tylko którego?

  • 6. Data: 2011-06-14 11:54:21
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-13 21:40, janusz_kk1 pisze:
    > Taka sobie opowiastka jak właściciel naprawiał
    > saaba
    > http://piekielni.pl/11255

    strasznie przykre, nawet jeśli historia trochę naciągana to jestem w
    stanie w nią uwierzyć. Ja się trochę wycwaniłem i dzwonię/jeżdże po
    kilku mechanikach by zorientować się w cenie. Rozbierzność jest ogromna.
    Poza tym jakim trzeba być ch*jem , żeby tak radykalnie się dorabiać na
    czyjeś naiwności :/

  • 7. Data: 2011-06-14 12:12:47
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 20:40, janusz_kk1 wrote:
    > Taka sobie opowiastka jak właściciel naprawiał
    > saaba
    > http://piekielni.pl/11255

    Kupił Saaba "w kombi", po tym zdaniu już nie chciało mi się czytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-06-14 14:39:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Kupił Saaba "w kombi", po tym zdaniu już nie chciało mi się czytać.

    Telepatia, dokladnie to samo mialem zamiar napisac.

  • 9. Data: 2011-06-14 20:31:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie wierzę.

    Bo to jest pewnie tylko proba wypromowania tekstowej wersj demotywatorow.
    Nie poleci.

  • 10. Data: 2011-06-14 20:56:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    janusz_kk1 pisze:
    > Taka sobie opowiastka jak właściciel naprawiał
    > saaba
    > http://piekielni.pl/11255

    to nie jest opowieść o mechanikach tylko o półgłówku który ma za dużo kasy.

    ToMasz

    PS
    przepraszam jeśli kogoś obraziłem, ale mam kolegę chirurga. myślicie ze
    wie co to jest sonda lambda, albo płyn hamulcowy? Natomiast w 100%wie do
    kogo zadzwonić jak ma wątpliwości.