  • Data: 2009-06-04 18:12:07
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maverik wrote:

    > p.s.s. w zasadzie to już nie mam siły do tej grupy, żegnam zgromadzonych :)

    Tupnij nozka. Jak sie ktos chwali, to musi sie liczyc z krytyka. Miejsce
    chwalenia sie nie ma nic do rzeczy. Kuczu dostal ostatnio duzo wieksze
    baty za swoje dzielo, nie tu, ale wzial na klate, mimo, ze ktosz
    znacznie wiekszy, i czas pracy tez. Ty kaprysisz jak mloda panna, bo sie
    nie spodobalo, daj spokoj. Ja mialem cie za konkretnego czlowieka,
    chlopie. Czesc.
    K.14.