  • Data: 2009-06-04 18:12:49
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 15:17, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    >...jpg
    > pozdrawiam

    Nie zebym byl jakims artysta ale tez chcialem sobie babke na motorze
    walnac wiec cos o tym wiem :)
    to miala byc taka kolorowa manga i bardzo mnie sie podobala :)
    Potem jednak zrezygnowalem..

    Te twoje laski troche nie wyrazne i nie wiadomo
    nimfy to jakies, zjawy czy duchy ?
    A na baku xXx jakby troche hard core a one takie nie wydymane.

    Troche to nie zgrane wg mnie.

    Nie wiem w ktora strone mam krytykowac bo albo za slabe albo za ostre
    to malowanie...

    Poza tym troche matowy wyszedl lakier.
    Dla porownania wrzucam moj bak - pamietam ciezko bylo uchwycic cos na
    fotce bo sie wszystko w nim odbijalo lacznie z fotografem.
    http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C16%5Cbikepic
    s-565721-full.jpg

    Wracajac do XXX
    Kolor uwazam sam w sobie jest dobry - ale to nie jest czerwony jak
    ktos chcial zauwazyc.

    Ale przede wszystkim zamalo tam jest aerografu.
    Ja bym napis dal na zadupku a na baku rozwijal motyw w bardziejszym
    kontrascie.

    A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
    bylo ze grupa taka zla
    ;)