  • 11. Data: 2010-08-24 14:19:31
    Temat: Re: Coś dla Janka
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 24.08.2010 15:54, ...::QRT::... wrote:

    > ja tam sie nie znam ale sadze iż w tym wypadku algorytmy do zczytywania
    > danych z matrycy bayerwskiej jednak bedą inne niż te obecnie stosowane.
    > Ostatecznie *jesli* to ma być w normalnych aparatach to chyba nie po to by
    > uzyskać ostry obraz w 1:1.

    A może właśnie z "bajerem". Matryca 120Mpix, ale zdjęcie 30Mpix, bo 4
    komórki zbieramy w jeden punkt obrazu?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 12. Data: 2010-08-24 15:42:33
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    On 24 Sie, 15:30, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > I znowu gdzieś na świecie jakaś grupa inżynierów za coś się zabrała
    > przed zasięgnięciem rad na polskim usenecie. Jak znajdziesz chwilkę to
    > napisz do canona i oświeć ich.

    Srsly, aż tak technika poszła do przodu, czy to będzie aparat
    studyjny? Mamy tu ponad 2-krotne upakowanie pikseli w stosunku do APS-
    C, jakieś 4/5 upakowania matrycy 1/2.5. Jaki to ma sens 120 Mpix,
    skoro przy ISO400 zostanie z tego tylko jakiś procent tej
    rozdzielczości?

  • 13. Data: 2010-08-24 19:55:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010, EMPI wrote:

    > Hej !

    > uuuu, ale to będzie szumieć !

    Przy ISO 50 czy 25? :)
    Weźmy 12 Mpix na matrycy 7x5 mm (kompakt).
    ponad 200 Mpix na odpowiednim rozmiarze... 120 Mpix to wcale nie
    jest tak dużo ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-08-24 21:33:34
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > count commercially available sensor.
    > --
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    No piekna sztuka dla sztuki. Cos tam zrobili a pozniej oglosili, ze nie
    zamierzaja produkowac. Dobre :P

    Thomas

  • 15. Data: 2010-08-25 07:26:23
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Thomas napisał(a):

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    >
    > No piekna sztuka dla sztuki. Cos tam zrobili a pozniej oglosili, ze nie
    > zamierzaja produkowac. Dobre :P

    Wg mnie "Canon has announced no production plans" nie znaczy, że
    ogłosili brak planów produkcyjnych, tylko że nie ogłosili takowych.

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2010-08-25 09:44:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-24 23:33:34 +0200, "Thomas" <a...@b...pl> said:

    > No piekna sztuka dla sztuki. Cos tam zrobili a pozniej oglosili, ze nie
    > zamierzaja produkowac. Dobre :P

    Możliwe że to tylko taki pokaz siły. Jak pisze dpreview, w 2007 r.
    zrobili sensor w tym samym formacie mający 50 MPx. I jak na razie nie
    zapowiada się aby choć tamten miał trafić na półki sklepowe.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-08-25 09:50:52
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i52om4$clq$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Możliwe że to tylko taki pokaz siły. Jak pisze dpreview, w 2007 r.
    > zrobili sensor w tym samym formacie mający 50 MPx. I jak na razie nie
    > zapowiada się aby choć tamten miał trafić na półki sklepowe.

    Czy Wy chcecie zabronić prowadzenia projektów badawczych, czy tylko
    ich publikacji?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 18. Data: 2010-08-25 09:57:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-25 11:50:52 +0200, l...@l...localdomain said:

    > Czy Wy chcecie zabronić prowadzenia projektów badawczych, czy tylko
    > ich publikacji?

    Jaki jest sens, poza marketingowym, publikowania wyników niesamowitych
    osiągnięć laboratoryjnych, których użytkownicy nie zobaczą przez
    kolejne ładnych parę lat? W dodatku bez słowa komentarza? Jak dla mnie
    to tylko zagrywka piarowa, wymierzona po części w konkurencje -
    "patrzcie jacy jesteśmy zajebiści i bójcie się".
    I jak na razie nie widziałem aby ktokolwiek tu czegokolwiek zabraniał.

    de Fresz

  • 19. Data: 2010-08-25 10:43:05
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.08.2010 11:57, de Fresz wrote:
> [...]
    > ładnych parę lat? W dodatku bez słowa komentarza? Jak dla mnie to tylko
    > zagrywka piarowa, wymierzona po części w konkurencje - "patrzcie jacy

    Albo typowa zmyłka. Zajmujemy się tym, więc musicie też się tym zająć,
    co was odciągnie od badań w innym kierunku.

    --
    http://szumofob.eu

  • 20. Data: 2010-08-25 10:54:58
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    On 25 Sie, 11:57, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > "patrzcie jacy jesteśmy zajebiści i bójcie się".
    > I jak na razie nie widziałem aby ktokolwiek tu czegokolwiek zabraniał.

    PR to PR, producenci samochodów też prezentują studyjne samochody na
    targach, albo budują samochody typu Bugatti Veyron, których nie
    zamierzają sprzedawać. Chodzi pewnie o innowacyjny wizerunek firmy.