  • Data: 2010-08-26 17:40:23
    Temat: Re: Coś dla Janka
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 25 sierpnia 2010 14:05, Sergiusz Rozanski wyraził następujacą

    > Niekoniecznie, jest sens badawczy co da zwiększenie gęstości pixli w
    > funkcji szumu/detali itd.

    Ale w tym wypadku nie ma sensu, gęstość pikseli w małpkach jest większa więc
    tam mogą sobie to zbadać.

    Jedyne osiągnięcie to przetwarzanie tak dużego obrazu w "czasie
    rzeczywistym" i jeśli już któreś, to właśnie te "muskuły" prężą.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt