  • 1. Data: 2012-01-13 22:35:34
    Temat: Corsa C - problem z emisją spalin
    Od: Przemekdl <n...@n...net>

    Jestem posiadaczem Opel Corsa 1.0 XEP z końcówki 2003 roku. Auto jest na benzynie, ma
    185 tyś przebiegu.

    Od listopada świeci mi się lampka kontrolna emisji spalin co oznacza awarię w
    układzie kontroli emisji spalin. Diagnozy w serwisach w takiej sytuacji to wymiana
    sondy lambda. Na tym się skupili, wymieniłem na nową Boscha i problem nadal jest ten
    sam. Po skasowaniu błędu powraca on po przejechaniu 400 - 500 km.

    Dodatkowo spaliny śmierdzą. Później po wymianie sondy lambda na stacji diagnostycznej
    dowiedziałem się, że jestem na granicy przekroczenia norm emisji spalin.

    Błędy jakie można wymigać sobie samodzielnie to:
    0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ?
    0136 Sygnał sondy ? 2 za wysoki

    Proszę o diagnozę co się mogło stać w mojej Corsie C. Może katalizator popsuł się ?

  • 2. Data: 2012-01-13 22:39:25
    Temat: Re: Corsa C - problem z emisją spalin
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-13 22:35, Przemekdl pisze:
> [...]
    > 0136 Sygnał sondy ? 2 za wysoki
    >
    > Proszę o diagnozę co się mogło stać w mojej Corsie C. Może katalizator popsuł się ?

    Jeśli smród spalin jest mocno odmienny od normalnego, to katalizator
    poszedł w las. Do wymiany.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-01-13 23:57:12
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemekdl" <n...@n...net> napisał w wiadomości
[...]

    moze po prostu nie przejmowac sie wskazaniami i jezdzic
    sa stacje co przepuszaja takie pierdolki

    ja sondy nie wymieniam od lat odkad jezdze na lpg
    w d to mam by bulic 500zl co 1-2 lata

    a i tak nikt tego nie sprawdza

  • 4. Data: 2012-01-14 00:19:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > moze po prostu nie przejmowac sie wskazaniami i jezdzic
    > sa stacje co przepuszaja takie pierdolki
    >
    > ja sondy nie wymieniam od lat odkad jezdze na lpg
> [...]
    A zaoszczedzone pieniadze inwestujesz w alkohol chyba...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-01-14 01:11:13
    Temat: Re: Corsa C - problem z emisjÄ. spalin
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > A zaoszczedzone pieniadze inwestujesz w alkohol chyba...

    w sex
    ale fajnie ze przypisujesz swoj tok myslenia innym odloz kielicha i idz spac
    nie mierz ludzi swoja miara przyglupie

  • 6. Data: 2012-01-14 02:29:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kris_Poland

    > w sex

    Chodzisz na czy zamawiasz?

    > ale fajnie ze przypisujesz swoj tok myslenia innym odloz kielicha i idz
    > spac nie mierz ludzi swoja miara przyglupie

    No dobrze, już dobrze, odłóż piersiówkę i idź spać.

  • 7. Data: 2012-01-15 02:18:50
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-13 22:35, Przemekdl wrote:
> [...]
    > 0136 Sygnał sondy ? 2 za wysoki
    >
    > Proszę o diagnozę co się mogło stać w mojej Corsie C. Może katalizator popsuł się ?

    Miałem bardzo podobne objawy jak mi padł wtrysk i ciągle był otwarty, tyle
    że na kontroli spaliny już sporo przekraczały normę. Tym samym zużycie
    paliwa się zrobiło deko większe...

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 8. Data: 2012-01-15 11:44:30
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    mieszanka zbyt bogata - prawdopodobnie wtrysk padl - sonda tylko to mierzy.
    Rzadkie wylać gęste wyrzucić.

    hk

  • 9. Data: 2012-01-15 15:33:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 22:35:34 +0100, Przemekdl napisał(a):

    > Jestem posiadaczem Opel Corsa 1.0 XEP z końcówki 2003 roku. Auto jest na benzynie,

    Ale to naprawde nie nasza wina...

    > ma 185 tyś przebiegu.

    Mhm. A ile miała przed cofaniem licznika?

> [...]
    wymieniłem na nową Boscha
    > i problem nadal jest ten sam. Po skasowaniu błędu powraca on po przejechaniu 400 -

    To też nie nasza wina, że do ch... srwisów jeździsz, co zresztą nie dziwne
    - masz Opla, jaki samochód takie serwisy.

> [...]

    > 0136 Sygnał sondy ? 2 za wysoki
    >
    > Proszę o diagnozę co się mogło stać w mojej Corsie C. Może katalizator popsuł się ?

    Jak to co? Opel.

    --