    From: szymo <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corsa C (2001) vs Astra II (2000)?
    Date: Mon, 11 Jan 2010 12:54:35 +0100

    fReLuZ pisze:
    > Kiedys doradziliscie mi Corse tak z 2000r. no i bylo super autko, tyle,
    > ze niedlugo bo jkis frajer ja skasowal...no a, ze apetyt rosnie w miare
    > jedzenie to mysle naa Astra II tak z 2000 r. (benzyna) - co o tym
    > sadzicie? Jak awaryjnosc?

    Odradzam silnik 1.6 16v jak już to ten 1.8 - ma lepszą prasę.
    Sam miałem do czynienia i nadal mam z 1.6 16v i to naprawdę jest żenuła
    technologiczna. Ogólnie sama astra 2 to autko naprawdę w porządku,
    przemyślane jeśli chodzi o ergonomię. Dużym minusem jest parowanie
    wnętrza, trzeba bardzo często zmieniać filtr kabinowy. Bardzo ciepło też
    wspominam astrę 2 z silnikiem 1,7TD - małe turbo silnik raczej do
    spokojnej jazdy ale za to naprawdę niezawodny.