    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corolla lub Yaris-wybór
    Date: Thu, 15 Apr 2010 13:59:49 +0200

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Hmm, wozek gleboki (gondola+podwozie oczywiscie rozlaczone) miescil sie
    > w starym Twingo ale tam jest przesuwana i dzielona tylna kanapa. Pzry
    > normalnym polozeniu kanapy tylnej gondola z przewijakiem ladowala w
    > bagazniku a stelaz z kolami przed przednie siedzenie pasazera
    > Duza spacerowka na srednich kolach skladana w dosc duzy parasol
    > wchodzila w calosci do bagaznika bez potrzeby zmiany konfiguracji,
    > jedynie tylna polka troche byla podniesiona. W Yariskach chyba tez jest
    > przesuwana tylna kanapa ale plastik w srodku to tragedia i skrzypi nawet
    > w 1,5/2 letnich atach :-(
> [...]
    Jeżeli nie masz zamiaru dorobić się drużyny piłkarskiej to nie patrz na
    rozmiary wózka gondoli - to jest wózek na krótki okres, przy mojej
    dwójce dzieciaków nie woziłem wcale takiego wózka. Bardzo szybko
    dzieciaki przesiadły się do "parasolki" którą można było rozłożyć na
    płasko. Ewentualnie można się zaopatrzyć w miękką gondole.