  • Data: 2010-04-15 13:18:01
    Temat: Re: Corolla lub Yaris-wybór
    Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 15, 6:42 am, "Krzysztof" <k...@t...pl> wrote:
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    >     Majac na uwadze wczesniejszy watek o Corolli z silnikiem 1.4 d4d i jego
    > zaletach, moj wyvbor co do zakupu padl wlasnie na taki silnik. Jednakze
    > wystepuje on zarowno w Corolli jak i Yarisie.
    > Na korzysc Yarisa swiadczy troche nizsze spalanie, lepsze osiagi z uwagi na
    > mase oraz nizszy podatek drogowy (mieszkam w UK).Corolla jest na pewno
    > wieksza i ladniejsza. A jak z reszta? Jak z awaryjnoscia, jakoscia wykonania
    > w srodku?

    1. Corolla nie jest sprzedawana w UK - a wiec rozumiem ze masz na
    mysli poprzedni model, uzywany?
    2. Yaris jest fatalnie wykonany w srodku i ma (dla mnie) irytujace
    centralne zegary.
    3. skladany wozek i zakupy zmiescisz do bagaznika w Corolli, do Yarisa
    juz chyba tylko jedna z tych rzeczy naraz.
    4. Yaris na autostradzie bedzie fruwal z lewa w prawo i z powrotem -
    IMO im wiekszy samochod tym lepiej.

    mac