    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Date: Sat, 12 Nov 2011 18:29:10 +0100

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 15:40:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Z montażem?

    A ile jest wart taki montaż? Cztery przewody w okolicach radia, albo złącze
    pomiędzy radio i instalację auta, guzik na taśmie dwustronnej na konsolę,
    głośnik pasażerowi pod nogi na dwóch wkrętach, mikrofon na słupek - czasem
    trzeba zdjąć panel tapicerki ze słupka. Centralkę zamocować byle gdzie -
    najlepiej w okolicach radia, bo okablowanie blisko. Zostaje do zamontowania
    uchwyt do telefonu: cztery wkręty w tapicerkę. Dwóm monterom wystarczyło
    trzy godziny na demontaż HF z trzech samochodów dyrektorskich, zamontowanie
    dyrektorom nowych zestawów, a nam w polonezach tych zdemontowanych
    dyrektorom. To były czasy nokii 3110, więc przekładali i mikrofony. W sumie
    sześć montaży i trzy demontaże. Nie uwierzę, że to kosztowało kilka stów od
    sztuki, bo za dwa tysiące to by się opłacało na miesiąc oddelegować jednego
    z elektroników, albo automatyków by rozpoznał temat, kupił narzędzia i
    zrobił sam.

    > Same drobiazgi...

    Cztery wtyczki wyjąć ze starej centralki, trzy włożyć do nowej, jedną
    wyrzucić - za 50 PLN zrobi to każdy autoelektryk w 15 minut.

    > BT nie naładuje mi telefonu i nie podłączy anteny.

    Tak samo jak całkowity brak zestawu HF w samochodzie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek