  • Data: 2011-11-12 18:50:22
    Temat: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: TomWi <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynalazków? Przyzwoity zestaw, z odcinaniem głośników samochodowych i
    > gadaniem przez nie, dyskretny mikrofon przy słupku A. Kupa szmalu na
    > to poszła.

    > Nie znoszę BT! Fizycznie rzygam, jak mi coś w uchu wisi. Drażni mi to
    > nerw błędny i nawet nie zamierzam wchodzić w dyskusję czy to mikrofale
    > czy pot rozpuszcza woskowinę.
    >
    > Nie po to wpakowałem w zestaw 1500PLN, żeby mi jakaś guma ucho
    > drażniła i rozpraszała. Wolę nie rozmawiać w samochodzie. Tylko widok
    > pustego uchwytu na telefon jest strasznie wkurwiający.

    A moze wystarczy poszukac? Nie wiem co w chodzi w sklad Twojej
    instalacji za 1,5kzl, ale powinno udac sie podpiac urzadzenie
    wspolpracujace z Twoim telefonem... Wogole to teraz sa radia samochodowe
    z bluetoothem i ma te same funkcje co Twoj system za 1,5kzl ale kosztuje
    >300zl.

    Ale rozumiem, bo tez nienawidze sluchawek bt, ba nawet te zestawy
    glosnomowiace mnie nie przekonuja, ale zwsze to lepsze niz mandat.

    Wogole to ciekawi mnie co jest dokladna przyczyna tych statystycznych
    wypadkow spowodowanych przez kierowcow rozmawiajacych przez komorke...
    Ciekawe jak ma sie do tego pisanie smsa - niektorzy przez ta nagonke na
    *rozmowy* mysla ze pisanie smsa/maila jest duzo bezpieczniejsze niz
    rozmawianie przez telefon.

    pozdrawiam