  • 21. Data: 2013-04-28 10:35:07
    Temat: Re: Cookie na mojej stronie
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-26 23:46, Mr. Misio pisze:

    > budzet skorzysta, wszedzie tam, gdzie nie ma etatowego webmastra, a
    > firmy zatrudniaja do zlecenia. Wiec to kolejne zlecenie.
    >
    > I o to chodzi? Nie. Nie wazne, zeby to co sie robi bylo produktywne.
    > Wazne, zeby "ozywic gospodarke" i wyssac kase.

    Zacytuję teraz słowa Borysa, które zaadresował do mnie gdy podobną
    interpretację przytoczyłem :-D

    "Weź nie wyjeżdżaj z teoriami spiskowymi, przynajmniej tutaj."

    Zerknij sobie wypowiedź z 25.04 :-D

    Marek

  • 22. Data: 2013-04-28 11:12:08
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Zacytuję teraz słowa Borysa, które zaadresował do mnie gdy podobną
    > interpretację przytoczyłem :-D
    >
    > "Weź nie wyjeżdżaj z teoriami spiskowymi, przynajmniej tutaj."
    >
    > Zerknij sobie wypowiedź z 25.04 :-D

    hehehe, ale to nie teoria spiskowa, tak to dziala (Tobie tlumaczyc nie
    musze jak widze) ze w wiekszosci przepisow nie chodzi o danie dobra
    obywatelom tylko zabranie ich dobra do budzetu.

    Swoją droga zauwazylem wkuwiajace komunikaty o cookies w aplikacjach
    androidowych, ktore uzywam :/

    Dramat :/