  • 1. Data: 2013-04-18 19:20:20
    Temat: jak to jest zrobione - wzory matematyczne
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czasem przeszukując sieć, natykam się na pewne polskie ciekawe fora
    dyskusyjne... ciekawe dlatego, że poza opisem problemu na forum, treść
    przeplatana jest obrazkmi, zawierającymi wzory matematyczne - czasem dość
    skomplikowane... czy Ktoś zna taką stronę, żebym mógł sie jej dokładniej
    przyjrzeć? jak zrobione jest to generownie obrazków ze wzorami? Ktoś wie i
    podpowie?

  • 2. Data: 2013-04-18 19:55:28
    Temat: Re: jak to jest zrobione - wzory matematyczne
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jak to zrobić na phpBB3

  • 3. Data: 2013-04-18 20:16:11
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    http://www.ctan.org/tex-archive/support/latexrender
    coś takiego znalazłem... ale jakieś kosmiczne wymagania, Ktoś wie czy na
    linuxpl.com pójdzie?

  • 4. Data: 2013-04-18 22:12:30
    Od: Mirosław Zalewski <m...@n...reply.invalid>

    czwartek, 18 kwietnia 2013 20:16. Wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Ministerstwo Propagandy:

    > Ktoś wie czy na linuxpl.com pójdzie?

    Zapytaj pomoc techniczną LinuxPL.com. W końcu między innymi za to im
    płacisz.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 5. Data: 2013-04-19 00:05:06
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2013-04-18 22:12, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    > pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Ministerstwo Propagandy:

    > Zapytaj pomoc techniczną LinuxPL.com. W końcu między innymi za to im

    Taaa, identyfikatorowi cokolwiek tłumacz... ;)

    --
    http://monter.fm/

  • 6. Data: 2013-04-19 18:07:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    proszę nie używać mojego starego nicku,
    moglibyście chociaż spróbować wyjaśnić?

    ogólnie w internecie są dwie wersje,
    jedna mówi, że wywołuje się jakąś stronę www która generuje obrazek,
    a druga, że odwołuje sie do latexa na serwerze...

    ad.1 żaden znaleziony link nie działa
    ad.2 to by było lepsze, ale jak zacząłem czytać jak to się instaluje w phpBB
    to chyba zmięknę...

  • 7. Data: 2013-04-19 19:47:47
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dobra zasięgnąłem języka, na koncie wszystko jest poinstalowane, fajnie by
    było uruchomić funkcjonalność na jednym z moich kont, jak w punkcie 1...

    czyli jakiś skrypt generuje obrazek, a obrazek wstawiamy bbcodem na forum...

    może mi Ktoś pomóc? może nawet odpłatnie-ale na studencką kieszeń?

  • 8. Data: 2013-04-19 20:25:49
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    testuję latexrender, niestety porażka, cały czas jakies błędy, aktualnie,
    warningi:

    Warning:
    unlink(/home/(moja_nazwa)/domains/(domena)/public_ht
    ml/latexrender/demo/tmp/b7c46aa89193631a636dc20e0de5
    eec3.aux)
    [function.unlink]: No such file or directory in
    /home/(moja_mazwa)/domains/(domena)/public_html/late
    xrender/demo/class.latexrender.php
    on line 317
    to samo w liniach 318, 319, 320, 321...

    a na końcu wywala error:

    Example Text:
    This is just text but [Unparseable or potentially dangerous latex formula.
    Error 4 : Cannot create DVI file] should be shown as an image and so should
    [Unparseable or potentially dangerous latex formula.
    Error 4 : Cannot create DVI file].

    Another formula is [Unparseable or potentially dangerous latex formula.
    Error 4 : Cannot create DVI file]

  • 9. Data: 2013-04-19 20:59:21
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    znalazłem jeszcze latexrender-ng, też nie działa, wywala ten sam błąd:
    Unparseable or potentially dangerous latex formula. Error 4: the LaTeX
    compiler exited catastrophically.
    \displaystyle\mycolor{e=\lim_{x o +\infty}\left(1+ rac{1}{x} ight)^x}

  • 10. Data: 2013-04-20 11:31:25
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-04-19 20:59, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > compiler exited catastrophically.
    > \displaystyle\mycolor{e=\lim_{x o +\infty}\left(1+ rac{1}{x} ight)^x}

    Pomógłbym ci. Ale tego nie zrobię, bo syfisz na grupach politycznym
    bełkotem.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr