  • Data: 2013-04-24 21:40:42
    Temat: Re: Cookie na mojej stronie
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-24 10:20, Mr. Misio pisze:

    > Czy czujecie, ze teraz zyje sie lepiej? Jak sie jest ostrzezonym?

    Problem w tym, że nie rozumiesz po co ta ustawa. Chodzi o to aby
    zarabiać na tych co nie umieszczą komunikatu ostrzegawczego a nie o to
    aby czuć się bezpieczniej ostrzeżonym, że nic takiego się nie dzieje co
    by mogło zagrażać.

    Chyba nie wierzysz w to, że niekumaty emeryt, który ciasteczka widuje
    tylko w sklepie nagle poczuje się bezpieczniejszy. Prędzej uzna, że jego
    komputer ma wirusa, który powoduje, ze system zaczyna ostrzegać. W
    konsekwencji poczuje się zagrożony i wezwie wszystkich świętych aby
    naprawili mu komputer. To autentyczny przypadek :)

    Natomiast strona wykradająca jakieś tam dane nadal będzie tak samo je
    wykradała niezależnie czy są te komunikaty czy nie. Niczego one nie
    zmieniają. UE zapewne tego nie rozumie.

    Marek