  • Data: 2013-04-25 11:08:22
    Temat: Re: Cookie na mojej stronie
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-25 01:31, Borys Pogoreło pisze:

    > Weź nie wyjeżdżaj z teoriami spiskowymi, przynajmniej tutaj. Albo od razu
    > napisz, że np. cały kodeks wykroczeń jest napisany pod zarabienie za pomocą
    > grzywien. Karanie za to będzie kolejnym martwym przepisem.

    Ok, otwarty jestem na Twoją interpretację celu powstania tych przepisów.
    Przytoczę moją tezę, która Ci nie pasuje:

    Przepisy o obowiązku informowania o ciasteczkach nie realizują założeń
    w/g których je powołano do życia. Mydlącym oczy celem było spowodowanie
    podniesienie świadomości osób nietechnicznych o hipotetycznym ryzyku
    związanym z ciasteczkami. Tymczasem z moich obserwacji wynika, że te
    osoby nadal nie wiedzą (i nie chcą wiedzieć) czym są ciasteczka a
    paradoksalnie te "dziwne komunikaty" traktują jako zagrożenie.

    W tym świetle skoro naczelna idea nie jest realizowana pozostaje druga
    część zapisów, jasna dla webmasterów - o karaniu za brak takiego komunikatu.

    Teraz Twój ruch: wykaż, że jest odwrotnie niż napisałem i niniejszy
    komunikat spowodował, że wzrosło bezpieczeństwo korzystania z sieci.
    Wykaż też, że strony WWW, które wykorzystują ciasteczka do zbierania
    informacji, których nie powinny, informują o tym w/w komunikatem. Jakoś
    nie chce mi się wierzyć, że złodziej zacznie chodzić z transparentem z
    napisem "uwaga kradnę".

    Marek