  • 1. Data: 2010-12-15 15:32:52
    Temat: Compact do 300 zł- prośba o poradę
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Witam
    Bardzo proszę o poradę w kwestii wyboru aparatu na prezent dla 11 letniej
    córki.

    Kryteria:
    -cena do 300 zł
    -sensowne filmy
    tylko coś z canon, fuji, samsung, nikon bez hp, benq, acer itp

    na szybko wytypowałem z allegro
    samsung es65
    http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-samsung-es65-10-3mp
    -zoom-5x-i1367726728.html
    fuji ax200
    http://allegro.pl/doskonaly-aparat-fuji-ax200-srebrn
    y-i-czarny-i1348945209.html
    fuji av100
    http://allegro.pl/aparat-fuji-av100-hd-12mpx-sdhc-4g
    b-mega-statyw-i1351818570.html
    canon a495
    http://allegro.pl/3-kolory-canon-a495-is-4gb-lad-aku
    -etui-statyw-i1356349489.html

    najbardziej pasuje ten fuji ax200 z powodu filmów HD (w domu jest plazma z
    fullHD) ale reszta parametrów jest mi obca i nie wiem czym się kierować

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-15 15:38:17
    Temat: Re: Compact do 300 zł- prośba o poradę
    Od: Konrad K <l...@...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:32, frank drebin pisze:
    > Witam
    > Bardzo proszę o poradę w kwestii wyboru aparatu na prezent dla 11
    > letniej córki.

    Poczytaj m.in.:

    http://optyczne.pl/9.1-Test-Test_budżetowych_kompakt
    ów.html

  • 3. Data: 2010-12-15 16:00:35
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 16:32:52 +0100, "frank drebin" <b...@v...pl>
    wrote:

    >canon a495
    >http://allegro.pl/3-kolory-canon-a495-is-4gb-lad-ak
    u-etui-statyw-i1356349489.html

    W Euro AGD za 199 złotych :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2010-12-15 16:57:53
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 16:32:52 +0100, frank drebin wrote:
> [...]
    > fullHD) ale reszta parametrów jest mi obca i nie wiem czym się kierować

    Nabylem toto kiedys bedac ,,osłabiony''[1] w MM ;)
    Skusilo mnie HD i eq. 24mm na szerokim koncu.
    Dosc ciemne szklo, przy filmowaniu zoom/przeostrzanie rzęzi i wycisza
    dzwiek, szeroki kąt jest dość obły. No i mala matryca ze wszelkimi tego
    konsekwencjami. Poza tymi felerami, za 300zl fajna zabawka :-)
    A, no i tam nie ma fullHD, tylko to pół-HD ;) (720) i to w wersji MJPEG,
    wiec z limitem czasowym.

    [1] %% ;)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2010-12-15 18:01:42
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Konrad K wrote:

    > Poczytaj m.in.:
    >
    > http://optyczne.pl/9.1-Test-Test_budżetowych_kompakt
    ów.html

    Dzięki za link, bardzo mi się przydał.
    Właściwie byłem zdecydowany na tego Fuji ax200 ale w teście robił najgorsze
    fotki, a co by nie mówić to priorytet.
    Najlepsze fotki IMHO robił canon a490 i chyba wezmę jego następcę(?) a495 z
    allegro, chyba że ktoś jeszcze coś podpowie.

    Do dzisiaj leży w domu działający, kiedyś mocno używany i robiące piękne
    fotki canon a75.
    Te HD od fuji mnie kusiło ale po obejrzeniu filmików widzę, że nie ma z
    czego robić wielkiego halo.

  • 6. Data: 2010-12-15 18:05:08
    Temat: Re: Compact do 300 zł- pro?ba o poradę
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Paweł Pawłowicz wrote:

    -etui-statyw-i1356349489.html

    > W Euro AGD za 199 złotych :-)

    i ten model prawdopodobnie kupię, tylko że niebieskie (córcia chciałaby) są
    droższe niż srebrne.
    Przynajmniej na allegro. Srebrne są po 199 zł a niebieskie ze 30 zł drożej.
    No i nie rozumiem, jedne mają 12 m-cy gwarancji a inne 24.

  • 7. Data: 2010-12-15 18:06:32
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Michal Tyrala wrote:

> [...]
    > tego konsekwencjami. Poza tymi felerami, za 300zl fajna zabawka :-)
    > A, no i tam nie ma fullHD, tylko to pół-HD ;) (720) i to w wersji

    Po przeczytaniu testów ze strony podanej przez Konrada K. padło (raczej) na
    canona a495

  • 8. Data: 2010-12-15 18:29:40
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-15 19:06, frank drebin pisze:

    > Po przeczytaniu testów ze strony podanej przez Konrada K. padło (raczej)
    > na canona a495
    >
    > Pozdrawiam

    W Euro kazdy kolor kosztuje tyle samo , wiem bo kupowalem kilka dni temu
    zreszta poczytaj mojego posta i zdjecia z tego canona.

    Canon PowerShot A495 warto ?

  • 9. Data: 2010-12-15 18:30:02
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    http://www.euro.com.pl/kompakty/canon-powershot-a495
    -niebieski.bhtml

  • 10. Data: 2010-12-15 19:53:13
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.12.2010, o godzinie 19.05.08, na pl.rec.foto.cyfrowa, frank drebin
    napisał(a):

> [...]
    > Przynajmniej na allegro. Srebrne są po 199 zł a niebieskie ze 30 zł drożej.
    > No i nie rozumiem, jedne mają 12 m-cy gwarancji a inne 24.

    Niebieskie w Euro są po 199. Dwa lata gwarancji.

    *Habeck*
    - Schutzbach