  • 1. Data: 2008-01-29 19:12:18
    Temat: Community w CDP
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Witam,

    Jeżeli uznacie, że to NTG, to przepraszam.

    CDP nie wystawił u siebie żadnego spisu community, czy może ktoś "wkleić" ?
    Czy raczej męczyć ludzi z CDP ?

    DZięki

  • 2. Data: 2008-01-30 10:42:51
    Temat: Re: Community w CDP
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > Komuch wrote:

    Urocza xywa ;) Mowisz-masz.

    remarks: ===================================================
    remarks:
    remarks: BGP community support: bgp(at)crowley.pl
    remarks:
    remarks: ---------------------------------------------------
    remarks: <<< Communities used in AS12968 >>>
    remarks: ---------------------------------------------------
    remarks: communities for specific link are 12968:a(b)01x
    remarks: x=6 for "do not advertise"
    remarks: x=1,2 for "prepend 1,2 times"
    remarks:
    remarks: 12968:101x ATMAN
    remarks: 12968:201x WIX/GIX
    remarks: 12968:301x ASTERIX
    remarks: 12968:401x TPSA
    remarks: 12968:501x Deutsche Telekom
    remarks: 12968:601x Tiscali
    remarks:
    remarks: 12968:801x Teleglobe
    remarks: 12968:901x Level3
    remarks: 12968:1001x PL-IX
    remarks: 12968:1101x AC-X
    remarks:
    remarks: ----------------------------------------------------
    remarks: <<< Communities applied at ingress >>>
    remarks: ----------------------------------------------------
    remarks: 12968:10 ATMAN
    remarks: 12968:20 WIX/GIX
    remarks: 12968:30 ASTERIX
    remarks: 12968:40 TPSA
    remarks: 12968:50 Deutsche Telekom
    remarks: 12968:60 Tiscali
    remarks:
    remarks: 12968:80 Teleglobe
    remarks: 12968:90 Level3
    remarks: 12968:100 PL-IX
    remarks: 12968:110 AC-X
    remarks:
    remarks: 12968:180 Technical University of Silesia
    remarks: 12968:181 TASK
    remarks: 12968:182 TK Telekom
    remarks: 12968:183 Dialog Telecom
    remarks: 12968:184 TKP SA
    remarks:
    remarks: 12968:200 Polish routes
    remarks: 12968:210 Foreign routes
    remarks: 12968:220 Public peerings
    remarks: 12968:300 Crowley Customer's routes
    remarks:
    remarks: ---------------------------------------------------
    remarks: <<< Blackhole community >>>
    remarks: ---------------------------------------------------
    remarks: 12968:999 - blackhole (discard) traffic
    remarks:
    remarks: Traffic destined for any prefixes tagged with this
    remarks: community will be discarded at ingress to the
    remarks: Crowley network. The prefix must be one permitted
    remarks: by the customer's existing ingress BGP filter.
    remarks: bgp(at)crowley.pl may need to be contacted to allow
    remarks: in some cases.
    remarks:
    remarks: ===================================================

    Michal W.

  • 3. Data: 2008-01-31 23:15:55
    Od: Komuch <k...@-...com>

    Michal W. pisze:

    > Urocza xywa ;) Mowisz-masz.

    Dzięki, tak nazwali, tak zostało... ale bez powodu nic sie nie dzieje :)

    Wy, pracownicy CDP chyba w tajemnicy te communities trzymacie :P

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-01-31 23:31:03
    Od: rj <r...@r...org.pl>

    On 5768-05-25 00:15:55 +0100, Komuch <k...@-...com> said:

    > Dzięki, tak nazwali, tak zostało... ale bez powodu nic sie nie dzieje :)
    > Wy, pracownicy CDP chyba w tajemnicy te communities trzymacie :P

    oj, a ja dostałem bez problemu... i bez wielkich krzyków. Zadałeś jako
    klient pytanie o takie community, czy strzelałeś na oślep ?

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2008-02-01 16:47:12
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    rj pisze:
    > On 5768-05-25 00:15:55 +0100, Komuch <k...@-...com> said:
    >

    > oj, a ja dostałem bez problemu... i bez wielkich krzyków. Zadałeś jako
    > klient pytanie o takie community, czy strzelałeś na oślep ?

    Nie no, to co napisałem z tajemnicą, to był żart :)
    Oczywiście zanim pojawiła się tu odpowiedź, dostałem mailem od człowieka
    z CDP :)
    Nie chciałem mu już głowy po godz. 20 zawracać, więc tu napisałem :)

    Dzięki za zainteresowanie się :)