eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCommon Rail vs Pompowtryski - pytanie.Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!novia!news-ou
    t.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 10 Nov 2010 00:32:15 +0100
    From: R2r <b...@m...net.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
    References: <ib5omg$fv8$1@usenet.news.interia.pl> <ib6cqp$6ua$1@news.onet.pl>
    <4cd9d295$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcqqzw4y50ei$.dlg@lepper.institute.com>
    In-Reply-To: <qcqqzw4y50ei$.dlg@lepper.institute.com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4cd9d9ff$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.143.100
    X-Trace: 1289345535 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27043 83.19.143.100:3271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324607
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-10 00:07, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Wed, 10 Nov 2010 00:00:38 +0100, R2r napisał(a):
    >
    >> A CRD w Chryslerach, Dodge'ach i Jeepach?
    >> Toż to są silniki VW :-)
    >
    > od kiedy??? wczoraj zaczęli montować?
    > Bo wcześniej to były włoskie silniki VM Mottori i niemieckie Mercedesa.
    >
    Tak na szybko (akurat Dodge Avenger):
    http://www.autowizja.pl/page.php?323

    "SILNIK, UKŁAD JEZDNY

    Pod maską Dodge'a znajdujemy dwulitrowy turbodoładowany silnik
    wysokoprężny. Po amerykańskim samochodzie spodziewalibyśmy się raczej
    sześciocylindrowego benzyniaka z "automatem", ale z myślą o rynkach
    europejskich koncern Chryslera przygotowuje modele w kooperacji z
    producentami z Europy. Choć na pierwszy rzut oka tego nie widać, jest to
    dobrze znana jednostka 2.0 TDI od Volkswagena, tu oznaczona jako CRD.
    Jego parametry - 140 KM mocy i 310 Nm momentu obrotowego..."

    Zapewniam, że to rozwiązanie istnieje nie od wczoraj. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: