eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCommon Rail vs Pompowtryski - pytanie.Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
  • Data: 2010-11-10 00:32:15
    Temat: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-10 00:07, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Wed, 10 Nov 2010 00:00:38 +0100, R2r napisał(a):
    >
    >> A CRD w Chryslerach, Dodge'ach i Jeepach?
    >> Toż to są silniki VW :-)
    >
    > od kiedy??? wczoraj zaczęli montować?
    > Bo wcześniej to były włoskie silniki VM Mottori i niemieckie Mercedesa.
    >
    Tak na szybko (akurat Dodge Avenger):
    http://www.autowizja.pl/page.php?323

    "SILNIK, UKŁAD JEZDNY

    Pod maską Dodge'a znajdujemy dwulitrowy turbodoładowany silnik
    wysokoprężny. Po amerykańskim samochodzie spodziewalibyśmy się raczej
    sześciocylindrowego benzyniaka z "automatem", ale z myślą o rynkach
    europejskich koncern Chryslera przygotowuje modele w kooperacji z
    producentami z Europy. Choć na pierwszy rzut oka tego nie widać, jest to
    dobrze znana jednostka 2.0 TDI od Volkswagena, tu oznaczona jako CRD.
    Jego parametry - 140 KM mocy i 310 Nm momentu obrotowego..."

    Zapewniam, że to rozwiązanie istnieje nie od wczoraj. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: