  • 81. Data: 2011-03-17 20:54:43
    Temat: Re: Cofanie liczników bedzie przestepstwem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 20:44:55 +0100, Cavallino wrote:

    >Nie ma czegoś takiego jak pozwolenie.

    Ale i tak trzeba pojsc do urzedu, zlozyc wniosek, i poczekac na ...
    rejestracje ?

    >Poza specjalnymi branżami w rodzaju wydobywania surowców.

    Albo handel alkoholem.

    J.

  • 82. Data: 2011-03-17 21:23:53
    Temat: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 18:59:16 +0100, Czarek Daniluk wrote:

    >Taaaaaaaaaaa i nikt nie wie gdzie ona jest, ani nie wie jak ją odczytać.

    popatrz tak:
    http://old.kingbain.com/how-to/reprogram-your-subaru
    -odometer.html

    tu bylo prosto.

    A przeciez ta pamiec moglaby byc w tym stunogowym chipie.
    I moglaby nawet nie byc dostepna dla programatora.
    Albo nie bylo by opisu gdzie dokladnie jest - ba, tu masz tez spora
    czesc nierozpoznana.

    I co - jeszcze co roku to demontowac, wylutowywac i przestawiac ?

    J.

  • 83. Data: 2011-03-18 00:35:10
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci
    rozwiÄ&#65533;zaÄ&#65533; problem
    > ,
    >
    > tak naprawde to w czym problem, zeby w czasie przeglÄ&#65533;du technicznego
    wpisaÄ&#65533;
    > przebieg i dlaczego mialoby to byc "dziwne"?

    Chociażby w tym ze narusza prawo do prywatności właściciela pojazdu. Takie
    dane mogą być wykorzystane niekoniecznie dla dobra ludzi. Na dodatek są nikomu
    do niczego nie potrzebne.

  • 84. Data: 2011-03-18 01:03:07
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > czesc nierozpoznana.
    >
    > I co - jeszcze co roku to demontowac, wylutowywac i przestawiac ?

    Oba samce. Zgodnie z ustaleniami ten typ pamięci nie jest i nigdy nie był
    dostępny jako część zamienna.

  • 85. Data: 2011-03-18 09:10:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-17 20:37, Iguan007 pisze:
    > "Jarek Andrzejewski"<p...@g...com> wrote in message

    > No dobtrze, nie mieszkam w PL i moze czegos nie wiem ale naprawde moge sobie
    > otworzyc komis bez pozwolenia na dzialanosc gospodarcza? Ciezko mi w to
    > uwierzyc.

    Generalnie, działalność gospodarczą się zgłasza, a nie występuje o pozwolenie.

  • 86. Data: 2011-03-18 09:48:30
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Generalnie, działalność gospodarczą się zgłasza, a nie występuje o
    > pozwolenie.

    Przeciez juz teraz sad moze orzec zakaz prowadzenia dzialalnosci. Dlaczego
    nie mozna tego rozciagnac na komis-oszusta,?

    http://www.prawoupadlosciowe.pl/zakaz-prowadzenia-dz
    ialalnosci-gospodarczej/

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 87. Data: 2011-03-18 09:56:07
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Zdecydowana większość kręcenia liczników to handlarze, nie właściciele.

    Bzdura, proceder jest tak samo modny u handlarzy jak i u zwyklych. Nie
    prowadze statystyk ale cofniety licznik u pierwszego wlasciciela
    powoli staje sie normą. Tylko w ich przypadku nie można juz zwalić na
    poprzedniego własciciela bo takiego nie było.

  • 88. Data: 2011-03-18 11:06:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-17 19:16, r...@k...pl pisze:

    > Dobra, to skoryguj mi hodometr w AR. Ile płacę?

    Z cenników wynika że AR faktycznie jest dobrze zabezpieczone przed
    korektą licznika i dlatego zapłacisz za to aż 300zł.

    Trzeba rozebrać komputer i podpiąć się bezpośrednio do kości pamięci,
    nie ma możliwości jej programowania przez interfejs.

  • 89. Data: 2011-03-18 11:34:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-18 00:35, kogutek pisze:

    rozwiÄ&#65533;zaÄ&#65533; problem

    > Chociażby w tym ze narusza prawo do prywatności właściciela pojazdu. Takie
    > dane mogą być wykorzystane niekoniecznie dla dobra ludzi.

    To jeszcze nic, napisze Ci coś że padniesz więc lepiej usiądź wygodnie
    przed czytaniem...
    Jak kupisz sobie samochód to będziesz musiał na nim wozić tablice
    rejestracyjne - to dopiero zamach na prywatność.

  • 90. Data: 2011-03-18 11:55:34
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/03/2011 23:35, kogutek wrote:

> [...]
    > dane mogą być wykorzystane niekoniecznie dla dobra ludzi. Na dodatek są nikomu

    Żartujesz, prawda?

    Kamil