  • Data: 2011-03-16 21:08:49
    Temat: Re: Cofanie licznik?w bedzie przestepstwem
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iguan007 wrote:

    > "JaromirD" <r...@q...pl> wrote in message
    >
    > Takim ktorzy sprzedaja samochod z nizszym przebiegiem niz go kupili.
    > Mowimy o "kreceniu" licznikow, myle sie?

    > Dokladnie tak jak napisalem wczesniej. Przeciez sprzedajac samochod
    > wpisujesz jego przebieg w umowie. Jesli widzisz ze kupujacy sprzedaje go
    > za rok z nizszym przebiegem to raczej licznik sie sam nie przekrecil.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Iguan

    Sam widzisz, że niesolidny można różnie rozumieć. Jak dla mnie odnosi się to
    raczej do jakości usługi niż do cofania liczników. To raczej oszustwo.

    Co do Twojego sposobu, to przeglądasz ogłoszenia szukając swojego
    poprzedniego samochodu (lub nawet swoich poprzednich samochodów)? I jak
    znajdziesz, składasz doniesienie na policję? Bo niby skąd można wiedzieć, że
    kupujący sprzedaje samochód, który kupił od Ciebie?