  • 221. Data: 2016-11-20 09:37:16
    Temat: Re: Cofal na ślepo.
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9072565e-7b21-44b2-a3b6-66ef0b1c69c0@googlegrou
    ps.com...

    >Czy
    >zatrzymanie kombi bylo zwiazane z kaprysem kierujacego czy tez nie. Jesli
    >nie bylo zwiazane z kaprysem to kombi bylo w ruchu i Megrimsowi nie wolno
    >bylo wyjezdzac z miejsca parkingowego.

    Temu w kombi nie wolno było walić w inny pojazd, albo
    w przechodnia. Wycofał na ślepo i nie wiedział na kogo/na co
    wjeżdża. Zmienił kierunek gwałtownie/nagle. Jeżeli nie widział samochodu
    to tym bardziej nie zauwazyłby przechodnia/dziecko.
    Pół samochodu megrimsa było juz na jezdni. Normalny kierowca
    zobaczyłby to bez problemu.

  • 222. Data: 2016-11-20 09:54:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > nie. Jesli nie bylo zwiazane z kaprysem to kombi bylo w ruchu i
    > Megrimsowi nie wolno bylo wyjezdzac z miejsca parkingowego.

    Załóżmy ze było tak jak piszesz, kombi zatrzymało się bo musiało.
    I co z tego?
    Nawet jeżeli chcesz przypisać megrimsowi "nieustąpienie pierwszenstwa" co
    juz jest lekko absurdalne to nadal takei wymuszenie nie implikuje winy
    dotyczącej kolizji!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 223. Data: 2016-11-20 10:20:21
    Temat: Re: Praktycznie niemożliwe. Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-17 o 04:33, Rey48 pisze:
    > i powinien poczekać na to co kombi będzie robić.

    Niem mam już siły ale napiszę że nawet jak tam by była ściana to kombi
    mogło tam dojechać i poczekać aż Audi zwolni mu miejsce parkingowe.
    To jest normalna sytuacja jakie dzieją się codziennie.

    Za to kombi zachowało się jak wariat. Może pomylił gaz z hamulcem? :-)
    Rozum mówi że nie da się przewidzieć takiego głupiego zachowania.
    Mam nadzieję że sąd też będzie kierował się rozumem.

  • 224. Data: 2016-11-20 10:21:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Rey48"

    =================
    > oboje w tym samym momencie zaczęli swój manewr, czyli jeden drugiego
    > nie zauważył w porę.

    Nie.
    Manewr zaczęli, każdy w innym czasie.
    Gdy kombi włączył światła cofania to pół samochodu
    megrimsa było już na jezdni.
    ---
    I w tym momencie wyjeżdżający zatrzymał się. Zatrzymał, czyli dobrze
    odczytał, że kogoś może trzeba będzie jeszcze przepuścić. Tyle, że w końcu
    oboje ruszyli.

  • 225. Data: 2016-11-20 10:23:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Rey48"

> [...]

    to tym bardziej nie zauwazyłby przechodnia/dziecko.
    Pół samochodu megrimsa było juz na jezdni. Normalny kierowca
    Ale skąd wiesz, że nie widział ? Może widział i widział, że ten samochód go
    przepuszcza. No to pojechał.

  • 226. Data: 2016-11-20 10:30:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Rozum mówi że nie da się przewidzieć takiego głupiego zachowania.
    Mam nadzieję że sąd też będzie kierował się rozumem.
    Kiedy ? Przecież uznał swoją winę

  • 227. Data: 2016-11-20 14:36:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 09:54, Budzik pisze:

    > Nawet jeżeli chcesz przypisać megrimsowi "nieustąpienie pierwszenstwa" co
    > juz jest lekko absurdalne to nadal takei wymuszenie nie implikuje winy
    > dotyczącej kolizji!

    I nadal nie wiadomo dlaczego ten cofający miałby niby mieć to
    pierwszeństwo....
    Z jakiego przepisu niby ono miałoby wynikać?

  • 228. Data: 2016-11-20 16:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I nadal nie wiadomo dlaczego ten cofający miałby niby mieć to
    > pierwszeństwo....
    > Z jakiego przepisu niby ono miałoby wynikać?

    To swoja droga, ale tak jak pisałem - to w sumie nie ma zadnego znaczenia,
    bo to tylko dyskusja czy megrims powinien dostac mandat.
    Natomiast nie ma nic wspolnego z wina kombi ktora jest ewidentna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 229. Data: 2016-11-20 16:44:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jam by kombi bylo odwrocone o 180 stopni i przywalilo przodem to czyja byla by
    wina?

  • 230. Data: 2016-11-20 17:06:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 16:01, Budzik pisze:
> [...]
    > bo to tylko dyskusja czy megrims powinien dostac mandat.
    > Natomiast nie ma nic wspolnego z wina kombi ktora jest ewidentna.

    Ale pierwszeństwa tak czy tak nie mógł mieć, bo nie miał skąd go mieć,
    więc nie ma dokładnie żadnego powodu, żeby w ogóle podejrzewać winę
    megrimsa.