  • 1. Data: 2012-04-04 00:32:20
    Temat: Code Composer Studio v.5 za $20
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    Jeśli komuś potrzebna jest pełna wersja Code Composer Studio, to TI
    rozdaje kody zniżkowe na CCS i zestaw do rozpoczęcia zabawy z
    procesorami serii C2000. Żeby je otrzymać trzeba zarejestrować się na
    webinar TI "Optimizing Energy Efficiency in Digital Power Designs," (na
    http://event.on24.com/r.htm?e=403039&s=1&k=39D5E0A64
    BD575CC0896CCA2E686E1C9
    ) gdzie dostanie się kod na $25 zniżki Piccolo F28069x controlSTICK z
    Avneta (bardzo fajny procesor, swoją drogą). Po kupieniu Piccolo w ciągu
    tygodnia przysyłają kod na $444 zniżki na CCSv5. W sumie kosztuje to ok.
    $20+przesyłka zestawu uruchomieniowego.

    pzdr.
    j.

  • 2. Data: 2012-04-04 10:02:18
    Temat: Re: Code Composer Studio v.5 za $20
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-04-04 00:32, Jacek Radzikowski pisze:
> [...]
    > Avneta (bardzo fajny procesor, swoją drogą). Po kupieniu Piccolo w ciągu
    > tygodnia przysyłają kod na $444 zniżki na CCSv5. W sumie kosztuje to ok.

    Dzięki!
    Pozdr.
    K.

  • 3. Data: 2012-04-04 16:52:47
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 04/04/2012 04:02 AM, John Smith wrote:
    BD575CC0896CCA2E686E1C9

    > Dzięki!

    A na TIDeals tym razem jest eZ430-Chronos :)

    pzdr.
    j.

  • 4. Data: 2012-04-04 18:16:17
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > rozdaje kody zniżkowe na CCS i zestaw do rozpoczęcia zabawy z
    > procesorami serii C2000... W sumie kosztuje to ok.

    dzięki za informacje. Niestety najtańsza przesyłka to $90...

    -
    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2012-04-04 18:55:35
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-04-04 18:16, Michał Baszyński pisze:

    > dzięki za informacje. Niestety najtańsza przesyłka to $90...

    Skąd taka informacja? Gdy wcześniej kupowałem w TiStore to było po 20$.
    K.

  • 6. Data: 2012-04-04 18:59:09
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 04/04/2012 12:55 PM, John Smith wrote:

    > Skąd taka informacja? Gdy wcześniej kupowałem w TiStore to było po 20$.

    To Avnet tyle sobie liczy za wysyłkę do PL.

    pzdr.
    j.

  • 7. Data: 2012-04-04 20:00:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, April 4, 2012, 4:52:47 PM, you wrote:

    BD575CC0896CCA2E686E1C9

    > A na TIDeals tym razem jest eZ430-Chronos :)

    I już afera, że za zegarek za $24.50 trzeba dopłacić $60 za wysyłkę. A
    bezpośrednio z TI, bez "zniżki" $50 i free shipping.

    Tak, wiem - juz przeprosili i kazali wybrać "Other" w formie wysyłki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2012-04-04 20:16:22
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-04-04 18:59, Jacek Radzikowski pisze:

    > To Avnet tyle sobie liczy za wysyłkę do PL.
    >
    > pzdr.
    > j.

    To już wiesz, że masz wybór.
    K.

  • 9. Data: 2012-04-04 20:21:46
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 04/04/2012 02:16 PM, John Smith wrote:

    > To już wiesz, że masz wybór.

    Nie masz. Jak kupisz w TIStore to nie dostaniesz zniżek.

    j.

  • 10. Data: 2012-04-04 22:03:08
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Nie masz. Jak kupisz w TIStore to nie dostaniesz zniżek.

    Paskudnie.
    K.