  • 1. Data: 2012-04-03 20:46:51
    Temat: lista instrukcji x86
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widział gdzieś Ktoś z Was jakiś pliczek pdf ze skróconą listą rozkazów x86
    posegregowaną ze względu na przeznaczenie?
    te dokumenty intela mają po 600 stron...

  • 2. Data: 2012-04-03 21:08:40
    Temat: Re: lista instrukcji x86
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    http://bit.ly/HdT6gg

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2012-04-03 21:15:48
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > widział gdzieś Ktoś z Was jakiś pliczek pdf ze skróconą listą rozkazów x86
    > posegregowaną ze względu na przeznaczenie?
    > te dokumenty intela mają po 600 stron...

    =================

    Jak sobie wyobrażasz owo "skrócenie"? Sam korzystam z dokumentacji
    intelowskiej i nie widzę najmniejszego problemu w korzystaniu z
    600-stronicowego dokumentu.
    A skoro chcesz szybko i skutecznie się w tym poruszać, to proponuję zapoznanie
    się z assemblerem 8080. Nie ma wiele do nauki, a mnemoniki są podobne, czasami
    wręcz takie same. Jak to opanujesz, to wędrówka po dokumentacji x86 nie
    powinna stanowić problemu.

    MH

  • 4. Data: 2012-04-03 22:06:42
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2012-04-03 21:15, MH pisze:
    > Jak sobie wyobrażasz owo "skrócenie"? Sam korzystam z dokumentacji
    > intelowskiej i nie widzę najmniejszego problemu w korzystaniu z
    > 600-stronicowego dokumentu.

    A ja sobie nie wyobrażam życia bez takich skrótowców-ściąg :)
    Na biurku mam zawsze kilka takich wydrukowanych na kolorowym papierze -
    tematycznie z bardzo wielu różnych dziedzin.

    Zwykle w googlach do poszukiwanego hasła wystarczy dopisać "quick
    reference card" lub "cheet sheet". Jak z czym nowym zaczynam, to jednym
    z pierwszych kroków jest poszukiwanie ściągawek.

    A w temacie:
    http://www.jegerlehner.ch/intel/IntelCodeTable.pdf

    Pierwszą ściągawką tego typu jaką miałem i pokochałem była ta z książki
    "Podstawy programowania mikrokontrolera 8051". Serdeczne pozdrowienia
    dla Autora!

    pzdr
    mk