  • 1. Data: 2011-07-03 07:51:19
    Temat: Cocacola i Play
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Witam

    Kupiłem na Allegro kilkanaście kodów do łączonej promocji Play i
    CocaCola - telefon doładowuje się wpisując ten kod na stronę
    http://www.cocacola.pl albo wysyłając na numer 790300600
    Problem w tym, że strona od jakiegoś tygodnia jest nieczynna z powodu
    przerwy technicznej, a wysłanie koda sms-em skutkuje otrzymaniem maila
    również o przerwie technicznej...

    Czy ktoś wie co się dzieje...

    Karol

  • 2. Data: 2011-07-04 07:37:28
    Temat: Re: Cocacola i Play
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Karol MARCHEWKA napisał:
> [...]
    > Problem w tym, że strona od jakiegoś tygodnia jest nieczynna z powodu
    > przerwy technicznej, a wysłanie koda sms-em skutkuje otrzymaniem maila

    Nie dogadali promocji
    Nie wytrzymali promocji

    W koncu sa wakacje, dzieciaki masowo zaczely kupowac cole skoro ma sie
    im to zwrocic w doladowaniach ;)

    Albo wyciekly kody i zablokowali promo ;)

  • 3. Data: 2011-07-04 17:47:06
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-07-04 09:37, Mateusz pisze:

    > i zablokowali promo ;)

    Skoro wszedłem w posiadanie kodów to mam prawo z nich korzystać, a ich
    obowiązkiem jest mi to umożliwić...

    Karol

  • 4. Data: 2011-07-04 18:30:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-07-04 19:47, Karol MARCHEWKA wrote:

    > Skoro wszedłem w posiadanie kodów to mam prawo z nich korzystać, a ich
    > obowiązkiem jest mi to umożliwić...

    chyba, ze w regulaminie jest zapis, ktory umozliwia organizatorowi
    zrezygnowanie z promocji

  • 5. Data: 2011-07-05 12:54:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Karol MARCHEWKA wrote:

    > Skoro wszedłem w posiadanie kodów to mam prawo z nich korzystać, a ich
    > obowiązkiem jest mi to umożliwić...

    a jaką masz pewność że kupiłeś prawdziwe kody i/lub nie używane kody? :)

  • 6. Data: 2011-07-05 13:56:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2011-07-04 19:47, Karol MARCHEWKA wrote:

    >chyba, ze w regulaminie jest zapis, ktory umozliwia organizatorowi
    >zrezygnowanie z promocji

    Albo zakaz sprzedazy ... i procesuj sie wtedy kliencie ze to darowizna
    byla lub inna forma :-)

    J.