  • 1. Data: 2011-07-03 06:48:24
    Temat: Orange Free na karte - za granicą
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Błądzę w meandrach umów i regulaminów na orange.pl
    i nie mogę znaleźć odpowiedzi na takie pytania:

    - czy telefon/modem będzie działał poza granicami Europy? (roaming)
    - jakie będą koszty używania karty SIM do rozmów, SMS i internetu?

    Wybieram się do BOKu dziś ale może ktoś mi odpowie wcześniej
    i zaoszczędzi wycieczki... Widział ktoś na www cennik dla roamingu danych?

  • 2. Data: 2011-07-03 09:44:24
    Temat: Re: Orange Free na karte - za granicą
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2011-07-03 08:48, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Wybieram się do BOKu dziś ale może ktoś mi odpowie wcześniej
    > i zaoszczędzi wycieczki... Widział ktoś na www cennik dla roamingu danych?

    ehhhh lenistwo...
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE

    Na dole, regulaminy i cenniki.