  • 1. Data: 2011-07-02 21:58:01
    Temat: Re: Nokia - Symbian S60 - download folder
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 23:49, Pszemol pisze:
    > Jak ściągam plik z internetu pisze mi telefon że plik jest
    > w Download Folder. Jak się do tego folderu mogę dostać
    > aby obejrzeć pliki się tam znajdujące?

    Let me guess.... Przeglądarką plików?
    :-P

  • 2. Data: 2011-07-03 06:38:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:iuo474$lru$2@news.onet.pl...

    > Let me guess.... Przeglądarką plików?
    > :-P

    Niech zgadnę: w Nokii jest on "od zawsze" schowany
    w programie o mylącej nazwie Organizator ? :-)

  • 3. Data: 2011-07-03 07:19:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 08:38, Pszemol pisze:

    > Niech zgadnę: w Nokii jest on "od zawsze" schowany
    > w programie o mylącej nazwie Organizator ? :-)

    Nie - Menadżer Plików. Co prawda, w moim egzemplarzu S60 znajduje się w
    menu w pozycji Biuro, ale...

    Ale pewnie od zawsze :-P

  • 4. Data: 2011-07-03 07:30:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:iup545$2ls$1@news.onet.pl...

    > Nie - Menadżer Plików. Co prawda, w moim egzemplarzu S60
    > znajduje się w menu w pozycji Biuro, ale...
    >

    > Ale pewnie od zawsze :-P

    No właśnie o to mi chodziło... U mnie, też mam S60, jest w menu
    pozycja Mój Telefon, potem Organizator i tam dopiero jest File mgr.
    Teraz jak mi napisałeś o Biurze to widzę też obok File mgr również
    program o nazwie QuickOffice w którym jest też możliwość szperania
    po folderach i co ciekawe, mamy nawet literki "dysków" :-) C: to jest
    "phone memory" a E: "memory card" - pewnie D: to czytnik DVD
    a nie widać go bo nie włożyłem jeszcze do telefonu płyty z filmem :-)))))

  • 5. Data: 2011-07-03 08:42:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > "phone memory" a E: "memory card" - pewnie D: to czytnik DVD
    > a nie widać go bo nie włożyłem jeszcze do telefonu płyty z filmem :-)))))

    Jeszcze w jednej sprawie nie mogę się wykapować... przeglądarka
    internetowa Nokii umożliwia wyświelanie kilku stron na raz, ale jakoś
    nie mogę się połapać jak zamknąć stronę bez zamykania całej
    przeglądarki i jak przełączać się między otwartymi stronami...

    Tęsknię za iPhone :-(
    Dopiero używając dziś Nokii wiem jak dobry jest iPhone.

    Niestety rozwiązanie z JoikuSpot na Nokii udostępniające neta
    iPhonowi kuleje z powodu małej baterii w Nokii - 2-3 godziny
    i Nokia umiera. Na dodatek mam jakiś problem z ładowarką USB
    (samochodową) co mi nie chce ładować telefonu jak ma słabą
    baterią - nie ma problemu ładowaniem jak bateria jest mało
    rozładowana. Zresztą może to nie jest wina mojej ładowarki,
    może Nokie tak mają od zawsze :-)))

  • 6. Data: 2011-07-03 09:41:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

> [...]
    > nie mogę się połapać jak zamknąć stronę bez zamykania całej
    > przeglądarki i jak przełączać się między otwartymi stronami...

    Nie wiem, ale polecam opera mini lub opera mobile, tam zakładki
    działają.

    a.