  • 1. Data: 2011-07-02 19:21:38
    Temat: Internet w roamingu - co wybrać?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Witam!

    Na wakacje wybieram się w wycieczkę po Europie, w planach są Niemcy
    (przejazdem więc mniej istotne), Holandia, Wielka Brytania, Francja i
    może Belgia.

    Może mi ktoś podpowiedzieć jak najtaniej zapewnić sobie dostęp do
    internetu w czasie takiej wycieczki? Intersuje mnie tylko dostęp dla
    telefonu, jakieś 100-200MB całkowicie mi wystarczy. Numer mam w
    tak-taku, ale nie będę potrzebował dzwonić/odbierać telefonów i esemesów
    więc karta zagranicznego operatora jak najbardziej wchodzi w grę.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2011-07-02 19:56:37
    Temat: Re: Internet w roamingu - co wybrać?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Krzysiek Kielczewski" napisał:

> [...]
    > internetu w czasie takiej wycieczki? Intersuje mnie tylko dostęp dla
    > telefonu, jakieś 100-200MB całkowicie mi wystarczy. Numer mam w

    Czyli w T-Mobile.
    " Roaming danych w sieci T-Mobile to zmiana rewolucyjna. Nasi klienci,którzy
    latem pojadą za granicę, przekonają się, jak prosta w użyciu i jak tania
    jest to usługa."
    http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,69805,9723921,W_T_M
    obile_roaming_nie_bedzie_straszyl.html

    Nie masz ochoty na własnej skórze sprawdzić owej taniości? ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2011-07-02 20:04:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 21:56, JoteR pisze:

> [...]
    obile_roaming_nie_bedzie_straszyl.html

    > Nie masz ochoty na własnej skórze sprawdzić owej taniości? ;->

    Roaming data jest tylko abonamentowy. I to w konkretnych abonamentach.

  • 4. Data: 2011-07-02 20:04:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-02, JoteR <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    obile_roaming_nie_bedzie_straszyl.html

    > Nie masz ochoty na własnej skórze sprawdzić owej taniości? ;->

    Po pierwsze: ten roaming danych jest oferowany tylko dla
    abonamentowców, po drugie kosztowałby mnie 200zł :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2011-07-03 08:17:56
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał
    > więc karta zagranicznego operatora jak najbardziej wchodzi w grę.

    Na chybił-trafił z Allegro: 1693202715
    Obejrzyj kategorię, jest tego trochę na Niemcy, w UK może nada się
    http://www.o2.co.uk/tariffs/payandgo

    No i jest nieśmiertelna http://www.prepaidgsm.net - ale z aktualizacją ofert
    może być pewnie różnie.

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-07-03 19:09:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-03, Maciek. <m...@g...com> wrote:

    > Na chybił-trafił z Allegro: 1693202715
    > Obejrzyj kategorię, jest tego trochę na Niemcy, w UK może nada się
    > http://www.o2.co.uk/tariffs/payandgo

    Problem w tym, że w każdym z tych krajów będę po parę/paręnaście godzin.
    Kombinować z pięcioma simami i pięcioma doładowaniami jakoś mi się nie
    chce, liczę że może któryś z operatorów tam działających ma sensowną
    ofertę roamingową.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2011-07-05 15:35:23
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ale po co Ci ten roaming internetowy?
    Do oglądania obrazków na www, czy do sprawdzania i wysyłania poczty, czy do
    pracy?
    Bo do niektórych zastosowań to są i oferty całkowicie bezpłatne.
    A dla innych 200 zł to mały pieniądz.
    A swoją drogą wi-fi nie wystarczy?

    -----

  • 8. Data: 2011-07-05 21:23:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-05, ąćęłńóśźż <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Ale po co Ci ten roaming internetowy?

    Nie musi to być roaming, może być miejscowe.

    > Do oglądania obrazków na www, czy do sprawdzania i wysyłania poczty, czy do
    > pracy?

    Do ściągnięcia poczty, prognoz, gribów, awaryjnie do pracy.

    > Bo do niektórych zastosowań to są i oferty całkowicie bezpłatne.

    Daj namiar.

    > A dla innych 200 zł to mały pieniądz.

    Mały/duży... piechotą nie chodzi.

    > A swoją drogą wi-fi nie wystarczy?

    Nie wiem czy znajdę chętnego, żeby z wi-fi za mną jeździł.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2011-07-05 21:50:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A to było na żeglarstwo i na książki.
    Cz.-b., ale za darmo 3G ;-)

    -----

  • 10. Data: 2011-07-05 22:30:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 23:23:54 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > On 2011-07-05, ąćęłńóśźż <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    Proszę, nie karm tego toppostującego śmiecia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla