  • 61. Data: 2011-01-14 16:55:55
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:igprct$mjr$1@news.onet.pl...

    > To co to za auto?

    Renault Megane.
    Myślałem, że już każdy na grupie to wie. ;-)

    To była cena samych napraw, bez przeglądów.
    A naprawy były u zwykłego mechanika, w ASO musiałbym zostawiać 2-6 tys
    miesięcznie (tyle żądali).

  • 62. Data: 2011-01-14 17:06:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 16:00, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ma.

    Nie ma, jestem zmuszony czasem cos kupic w ASO fiata i jest IMHO
    zajebiscie drogi.
    To w ASO BMW czesciej kupuje czesci, a u Fiata tylko kiedy nie mam wyboru.

    ROTFL :>

    --
    Karolek

  • 63. Data: 2011-01-14 17:08:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-14 15:18, Cavallino pisze:
    > Czyli nie pokazywał Ci wszystkich Fiatów na świecie prawda?

    Twoja Megane ponoc sie psuła. Pisałeś ze Renault to syf.
    Wychodzi na to że jeździłeś wszystkimi renówkami na świecie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 64. Data: 2011-01-14 17:11:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:51, Cavallino pisze:

    > Z tego to znaczy jakiego?

    Sprawdz kiedy byly produkowane to bedziesz wiedzial.

    > Bo miałem 2*Punto 2, 1*Punto 1, 1 * Alfę z 1997 i żadnych problemów z
    > altkiem.

    Widac z krotko je miales, a ta Twoja alfa akurat sie nie zalicza bo to
    byl bokser i jezeli kiedys zagladales pod maske to powienies wiedziec
    gdzie mial alternator umieszczony.

    > Jest czy była?

    Byla i jest nadal, bo jakbys nie zauwazyl te auta nadal jezdza.

    > Słyszałem o pękających altkach w Sienach, ale to było dawno temu, więc
    > zakładam że któraś partia była spieprzona

    Nie, to nie tyle winna alternatorow co ich niefortunnego umieszczenia.

    --
    Karolek

  • 65. Data: 2011-01-14 17:15:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie ma, jestem zmuszony czasem cos kupic w ASO fiata i jest IMHO
    > zajebiscie drogi.

    Ma.
    Nie wiem do czego porównujesz, ja do Renault i Kii.
    I zdarza mi się kupować wycieraczki do Kii we ASO Fiata, oryginały są tańsze
    o połowę.

    Oczywiście możesz twierdzić, że w ASO BMW kosztowałyby mnie jeszcze taniej,
    ale jakoś Ci nie wierzę.

    > To w ASO BMW czesciej kupuje czesci, a u Fiata tylko kiedy nie mam wyboru.

    > ROTFL :>

    Co Cię tak cieszy, bo nie zrozumiałem?
    Jeśli wydaje to Ci się niepojęte, to racz przyjąć ten fakt do wiadomości.

    Swego czasu do Punciaka miałem do wyboru W ASO ze 4 tłumiki.
    Ceny od 200 do bodajże 400 zł.
    Sprawdzałem - żaden sklep w okolicy nie był w stanie sprzedać mi zamiennika
    za 200 zł, łącznie z internetowym InterCars.

  • 66. Data: 2011-01-14 17:17:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:53, Cavallino pisze:

    > I zrozumiałeś z tego, że jedne konkretny samochód przez 15 lat ani razu
    > nie wyjechał z garażu?
    > Współczuję.

    Wspolczuc to mozna Tobie.

    > Twoim zdaniem źle.
    > Język jest na tyle skomplikowany, że nawet znając doskonale znaczenie
    > każdego pojedynczego słowa, czasem ktoś nie łapie sensu wypowiedzi.
    > Właśnie to pokazałeś.

    LOL. Dobre :>
    Nie potrafiles poprawnie przekazac swojej mysli, ale ze mialem i tak
    duzo dobrej woli to tylko Ci to wytknalem, zamiast sie nasmiewac, ale
    widac trzeba bylo Cie zjechac jak bura suke.

    > , ale tak sie spiales ze

    A i do tego zpomniales sie odniesc.

    --
    Karolek

  • 67. Data: 2011-01-14 17:24:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 17:15, Cavallino pisze:

    > Ma.
    > Nie wiem do czego porównujesz, ja do Renault i Kii.

    No renault tez jest bardzo drogie, a jak kia to nie wiem.

    > I zdarza mi się kupować wycieraczki do Kii we ASO Fiata, oryginały są
    > tańsze o połowę.
    >
    > Oczywiście możesz twierdzić, że w ASO BMW kosztowałyby mnie jeszcze
    > taniej, ale jakoś Ci nie wierzę.

    Wez przestan... takich pierdol jak wycieraczki to w ASO nie kupuje :>
    Ale jak dla Ciebie to czesci zamienne to ok :>

> [...]
    > Sprawdzałem - żaden sklep w okolicy nie był w stanie sprzedać mi
    > zamiennika za 200 zł, łącznie z internetowym InterCars.

    Taaa, to kup sobie oslone przegubu wewnetrznego do bravy :>
    Zobaczysz ile zamiennikow Ci zaproponuja i w jakich atrakcyjnych cenach :P

    --
    Karolek

  • 68. Data: 2011-01-14 17:27:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Sprawdz kiedy byly produkowane to bedziesz wiedzial.

    To kiedy były produkowane nijak nie oznacza, że przez cały ten czas
    posiadały ten sam skopany altek.

    > Widac z krotko je miales,

    8 lat w przypadku ostatniego - faktycznie krótko.

    > Byla i jest nadal, bo jakbys nie zauwazyl te auta nadal jezdza.

    Pytam od kiedy zaprzestali pakowania ich do nowych aut.
    To że partia i to duża była felerna jest poza dyskusją.

    > Nie, to nie tyle winna alternatorow co ich niefortunnego umieszczenia.

    Gdyby tak było, to sypałyby się wszystkie, również po wymianie.
    A jakoś się nie sypią.
    Więc bardziej chodzi o to, że jakaś partia alternatorów była za słabo
    zabezpieczona.

  • 69. Data: 2011-01-14 17:29:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wspolczuc to mozna Tobie.

    Może masz rację, usiłuję do takich jak Ty nawijać tak, jakby prezentowali
    jakiś poziom.
    Mój błąd - kajam się.

    > Nie potrafiles poprawnie przekazac swojej mysli

    Oczywiście że potrafiłem.
    A że kałmuki poodbierały dosłownie jakąś wypowiedź, to już nie moja wina.
    Nie umiem pisać w stylu zawodówkowym, nigdy mnie takowego nie uczyli.

  • 70. Data: 2011-01-14 17:34:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wez przestan... takich pierdol jak wycieraczki to w ASO nie kupuje :>

    Nie zmieniaj tematu.
    Guzik mnie obchodzi gdzie co kupujesz.
    Ważne jest to, że TA SAMA rzecz potrafi być tańsza w konkretnym miejscu i
    jest to prawidłowość.

    Nie twierdzę że BMW nie jest jeszcze tańsze, ale musiałbyś zapodać co
    porównywalnego żeby to stwierdzić.

    > Taaa, to kup sobie oslone przegubu wewnetrznego do bravy :>

    Akurat do Bravy nie mam potrzeby nic kupować, a ceny części to aut
    historycznych nijak mnie nie obchodzą.
    Takoż i oferta do nich.

    Ale swego czasu porównywałem napęd wycieraczek do Stilo - i nowy do Fiata
    kosztował mniej, niż taki ze szrotu do Renault.
    Zapodaj ile kosztuje w ASO BMW napęd wycieraczek do BMW 1 i będziemy mieli
    weryfikację Twojej prawdomówności.