-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co zrobic...
Date: Mon, 17 Jan 2011 03:13:35 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 44
Message-ID: <ih0c4v$qni$1@inews.gazeta.pl>
References: <igp6n5$c0p$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1295234015 27378 172.20.26.240 (17 Jan 2011 03:13:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jan 2011 03:13:35 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2343329
[ ukryj nagłówki ]> Co byscie zrobili w sytuacji kiedy:
> Kupiliscie auto ok. pol roku temu za 20 tys. (C klasa 220 CDI z 2000
> roku). Bardzo dobrze wyposazona, super odczucia z jazdy. Okazalo sie ze
> awarii uleglo kilka dosc drogich elementow jak serwo czy alternator. Do
> tego dochodza jeszcze koszty olejow (automat) i innych troche tanszych
> jak klocki czy elementy zawieszenia.
> Juz wpakowaliscie w niego ok. 5 tys PLN i co dalej?
>
> Sprzedac go i stracic kase, ktora wydaliscie na naprawy. Nikt oczywiscie
> nie odpowie na pytanie czy dalej cos sie nie popsuje.
> Czy moze dalej w niego ladowac jak sie cos zepsuje?
>
> Nie chce sie go pozbywac bo bardzo dobrze mi sie nim jezdzi, ale jak mam
> jeszcze pare tysi wydac na naprawy to mnie zkreca...
ja miałem taką sytuację ze 2 lata temu :)
Safrane 1993 :) (dobre auto) wpakowane w części było koło 12k pln
(tylko ze to bardziej eksploatacja bieżąca była~2lata, ja nigdy po
zakupie pasków/olejów nie zmieniam).
tylko się popsuł (pomogłem) tak ze minimalna naprawa = 8k pln
(dało się podrutować za około 3k pln).
co zrobiłem - nic !, tz. na drugi dzień kupiłem następne safrane
a potem to zawiozłem do mechanika, gdzie się potwierdziło że
naprawa droga w porównaniu z wartością auta.
służył mi jako pojemnik na rower pod firmą zamykany z kluczyka :)
przez rok.
kupiłem inne nowsze, ale jak się po chwili okazało gorsze
(cięcia zrobili duże w fabryce, i się nie przypatrzyłem na wyposażenie).
żałuje że nie kupiłem takiego lexusa zamiast tego, bo V8 to V8,
a reno było by fajne tylko ma silnik z volvo, i niewiele więcej bajerów
od LS 94..00.
ja bym sprzedał i dołożył odrobinkę do w220 ;) ale z innych powodów :)
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.11 06:26 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
Najnowsze wątki
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-09-13 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-09-13 Zabrze => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-13 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-09-13 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-09-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-09-13 Warszawa => Senior IT Project Manager <=