  • Data: 2011-01-17 04:13:35
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co byscie zrobili w sytuacji kiedy:
    > Kupiliscie auto ok. pol roku temu za 20 tys. (C klasa 220 CDI z 2000
    > roku). Bardzo dobrze wyposazona, super odczucia z jazdy. Okazalo sie ze
    > awarii uleglo kilka dosc drogich elementow jak serwo czy alternator. Do
    > tego dochodza jeszcze koszty olejow (automat) i innych troche tanszych
    > jak klocki czy elementy zawieszenia.
    > Juz wpakowaliscie w niego ok. 5 tys PLN i co dalej?
    >
    > Sprzedac go i stracic kase, ktora wydaliscie na naprawy. Nikt oczywiscie
    > nie odpowie na pytanie czy dalej cos sie nie popsuje.
> [...]

    ja miałem taką sytuację ze 2 lata temu :)
    Safrane 1993 :) (dobre auto) wpakowane w części było koło 12k pln
    (tylko ze to bardziej eksploatacja bieżąca była~2lata, ja nigdy po
    zakupie pasków/olejów nie zmieniam).

    tylko się popsuł (pomogłem) tak ze minimalna naprawa = 8k pln
    (dało się podrutować za około 3k pln).

    co zrobiłem - nic !, tz. na drugi dzień kupiłem następne safrane
    a potem to zawiozłem do mechanika, gdzie się potwierdziło że
    naprawa droga w porównaniu z wartością auta.

    służył mi jako pojemnik na rower pod firmą zamykany z kluczyka :)
    przez rok.

    kupiłem inne nowsze, ale jak się po chwili okazało gorsze
    (cięcia zrobili duże w fabryce, i się nie przypatrzyłem na wyposażenie).
    żałuje że nie kupiłem takiego lexusa zamiast tego, bo V8 to V8,
    a reno było by fajne tylko ma silnik z volvo, i niewiele więcej bajerów
    od LS 94..00.

    ja bym sprzedał i dołożył odrobinkę do w220 ;) ale z innych powodów :)

    pozdrawiam.