eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo zrobic...Re: Co zrobic...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co zrobic...
    Date: Fri, 14 Jan 2011 19:06:30 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 57
    Message-ID: <igq3f3$21ul$1@news.mm.pl>
    References: <igp6n5$c0p$1@inews.gazeta.pl>
    <4d302300$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <4d3034e7$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <4d3044b0$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <4d304d9e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl> <igpjf9$241s$1@news.mm.pl>
    <h...@4...com>
    <4d305555$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <igpm20$jki$2@news.mm.pl>
    <4d305ea6$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <igpnk3$1b33$1@news.mm.pl>
    <4d3062f2$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <igpsmq$16qj$1@news.mm.pl>
    <4d30796e$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1295028515 67541 81.190.86.247 (14 Jan 2011 18:08:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jan 2011 18:08:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d30796e$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342684
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-14 17:27, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >> Sprawdz kiedy byly produkowane to bedziesz wiedzial.
    >
    > To kiedy były produkowane nijak nie oznacza, że przez cały ten czas
    > posiadały ten sam skopany altek.
    >

    Oznacza, ze alternator byl przez caly czas montowany w kiepskim miejscu.
    Bo to miejsce montazu jest glownym problemem, a nie alternator.

    >
    >>
    >>> Bo miałem 2*Punto 2, 1*Punto 1, 1 * Alfę z 1997 i żadnych problemów z
    >>> altkiem.
    >>>
    >>
    >> Widac z krotko je miales,
    >
    > 8 lat w przypadku ostatniego - faktycznie krótko.
    >

    Niemozliwe, przeciez to wedlug Ciebie juz dawno stary zlom jest.

    >> Byla i jest nadal, bo jakbys nie zauwazyl te auta nadal jezdza.
    >
    > Pytam od kiedy zaprzestali pakowania ich do nowych aut.
    > To że partia i to duża była felerna jest poza dyskusją.
    >

    Zaprzestali ich pakowania, wraz z zaprzestaniem produkcji tych samochodow :>

    >
    >>
    >>> Słyszałem o pękających altkach w Sienach, ale to było dawno temu, więc
    >>> zakładam że któraś partia była spieprzona
    >>
    >> Nie, to nie tyle winna alternatorow co ich niefortunnego umieszczenia.
    >
    > Gdyby tak było, to sypałyby się wszystkie, również po wymianie.
    > A jakoś się nie sypią.

    Po wymianie sie sypia tak samo, ale znowu musi uplynac troche czasu
    zanim skoroduja.

    > Więc bardziej chodzi o to, że jakaś partia alternatorów była za słabo
    > zabezpieczona.

    Niektorzy na wlasna reke je zabezpieczaja, malujac je, zaklejajc
    szczeliny, w ktore wlazi woda silikonem itp. patenty... na ile to sie
    sprawdza to ciezko stwierdzic. Skutecznym sposobem na likwidacje tego
    problemu byloby przeniesienie alternatora w inne miejsce. Z oczywistych
    powodow nie wchodzi to w gre.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: