eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo zrobic...Re: Co zrobic...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o...@4...com>
    <4d304d9e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl> <igpjf9$241s$1@news.mm.pl>
    <h...@4...com>
    <4d305555$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <igpm20$jki$2@news.mm.pl>
    <4d305ea6$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <igpnk3$1b33$1@news.mm.pl>
    <4d3062f2$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <4d306b3c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    In-Reply-To: <0...@4...com>
    Subject: Re: Co zrobic...
    Date: Fri, 14 Jan 2011 16:50:02 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110114-0, 2011-01-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 47
    Message-ID: <4d3070a6$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.110.68
    X-Trace: 1295020199 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 178.42.110.68:56072
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342637
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >>> Nie wiesz ? Tak jak z cewkami w Renault - nie dosc ze zrobili bubla,
    >>> to potem za grube pieniadze sprzedawali taki sam towar o rocznej
    >>> trwalosci :-)
    >>
    >>Z tą różnicą, że w przypadku Fiata "była" i szybko się skończyło,
    >
    > Az tak szybko nie, w koncu model zatwierdzony, homologowany, musi sie
    > choc linia produkcykjna zamortyzowac

    Skoro moje 2 Punciaki jeden z 1999, drugi z 2002 nie miały tych problemów,
    to raczej krótko trwało.
    A linia to się musiała zamortyzować dostawcy, to już nie był problem Fiata.
    >
    >>a w przypadku Renault dalej jest zapewne.
    >
    > Watpie - patrz wyzej, to nie moze trwac w nieskonczonosc, klient dwa
    > razy naciagnac sie nie da.

    Ciekawe, że cewki zaczęły padać coś pod koniec lat 90-tych, a mnie w 2006, w
    aucie z 2003, gwarancyjnie wymieniali na takie same, spieprzone od początku
    Sagemy.

    >>Już nie mówiąc o tym że altek kosztował mniej niż ta cewka. ;-)
    >
    > Watpie. Altek w ASO .. duzo sie pomyle jesli powiem 800-1000zl ?

    Obstawiam że o połowę.
    Regenerowany pewnie jeszcze taniej.

    >
    > No ale cewki sa 4 :-)

    Właśnie.
    I robocizna * 4. ;-)

    >
    >>Już bardziej wariator można porównać do przypadku tych cewek.
    >>BTW - poprawili wariatory w 1.8 w końcu?
    >
    > A moze zlikwidowali :-)
    >
    > J.
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: