  • Data: 2009-06-01 07:22:25
    Temat: Re: Co zamiast tamrona 28-75 2.8
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Zaborowski pisze:
    > Witam
    > Mam ostatnio problemy ze swoim tamronem 28-75 2.8 (z canonem 400D)
    > podczas robienia zdjęć w pomieszczeniach przy slabszym świetle bardzo
    > kiepsko działa AF. Może wcześniej tego nie widziałem, ale teraz gdy już
    > troche się nauczyłem strasznie mi to przeszkadza.

    Tak to już bywa, akurat 400D jest tak pomiędzy serią starszą, a nowszą,
    z którą ten obiektyw pracuje poprawnie (tzn. nie szybciej, ale nie myli
    się).
    Sugerowana zamiana na 17-50 nic nie da, bo to praktycznie ten sam
    obiektyw. Pozostaje któryś z jasnych Canonów albo 500D, jeśli jego nowe
    możliwości przypadły by Ci do gustu (i to też należałoby sprawdzić).
    Żadne Sigmy czy Tokiny nie są alternatywą dla Tamrona (sprawnego,
    dodajmy, bo i tam rozrzut spory).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl