  • Data: 2014-03-07 14:32:53
    Temat: Re: Co zamiast Pentium D
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    BQB nabazgrał(a):

    > Do łóżka to się w innych celach idzie :P

    Też fakt :)

    > Chodzi konkretnie o grupy dyskusyjne (news), te na których piszemy,
    > dlaczego do nich używasz komputera a nie tabletu?

    Bo tabletu używam w domu jak leżę na wyrku albo jestem gdzieś poza domem.

    ps. Proponuję skończyć ten temat bo do niczego to nie prowadzi ..
    tablet nie nadaje się do niczego w domu np. poczta, www, filmy, gry itd ...
    od tego jest PC. koniec kropka ... EOT :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl